Jump to content

Death Incorporated Recruitment


DeathIncorporated

Recommended Posts

En om het geheel af te maken heb ik je de juiste toegang gegeven zodat je aankondigingen voor Clan Events kan zien. Dit gaat het makkelijkst via deathincorporated.nl. (klik op de Death Incorporated balk bovenaan, tabblad "Clan Events", kies je console ;) )

In het topic Ledenoverzicht kan je de gamertags vinden van de co-hosts voor de 360. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 110
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • LXZ-76

    16

  • Jacky-2007

    16

  • Guardian1980

    14

  • raf87

    5

Nog een vraagje, IS er al info over een GTA 5 online clan via rockstar?

>>> Door clan coördinator @Guardian1980: Death Incorporated is zo groot, we hebben verschillende topics voor verschillende onderwerpen ;) En als je denkt dat jouw vraag nergens bij hoort, kan je deze altijd in de Clan Talk plaatsen. <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik ben Ata, 19 jaar oud en speel op de xBox 360. Mijn gamertag is AtaKaka, en speel al sinds GTA 3 het spel. Met GTA IV speelde ik soms al online maar met de nieuwe GTA en de online mogelijkheden wil ik me hier ook actief op gaan bevinden. Hierdoor komt het ook dat ik pas sinds kort weer actief ben op deze site. Ik was dus opzoek naar een crew en ben door Jacky bij Death Inc. gekomen. Na gekeken te hebben op de website en de nodige filmpjes bekeken leek het me een leuke maar vooral gezellige crew, die bovendien ook weet wat het doet in GTA. Hierbij wil ik me dus bij deze aanmelden. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Daar issie wel. :puh:

Zo te zien voldoe je aan de specs, zou je je Social Club naam nog hier willen vermelden en voor de crews DTIN en DTI2 een invite willen vragen? Dan voegen we je toe aan het ledenoverzicht en kan ik je de nodige toegang verschaffen, en daarna ben je dan officieel lid. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

goedenavond mijn naam is henri ben 25 jaar speel gta v op xbox 360 en game naam is druyff en ik zou graag lid van jullie worden omdat ik graag met een vaste groep wil spelen en als een team dingen doen

mvrg henri

Link to comment
Delen op andere websites

goedenavond mijn naam is henri ben 25 jaar speel gta v op xbox 360 en game naam is druyff en ik zou graag lid van jullie worden omdat ik graag met een vaste groep wil spelen en als een team dingen doen

mvrg henri

hoi ik ben raphael en wil graag jullie crew joinen heb me net ff aangemeld hier en hoop dat ik erbij mag haha :klap:

speel op de 360 en me gamerstag is raf87stoned

Heren, leuk om te horen dat jullie lid willen worden van Death Incorporated. Binnen D.I. hebben we een paar kleine puntjes waar nieuwe leden aan moeten voldoen; minimaal een week lid van dit forum, minimaal 10 geregistreerde posts en een minimum leeftijd van 16 jaar. Dus als jullie de komende dagen nog een aantal posts plaatsen (Het GTA V-forum is daar uitermate geschikt voor) en dan nogmaals hier posten of je nog steeds lid wil worden (raf87 moet ook nog even zijn leeftijd vermelden), dan zullen de deuren van Death Incorporated zich voor jullie openen.

Link to comment
Delen op andere websites

goedenavond mijn naam is henri ben 25 jaar speel gta v op xbox 360 en game naam is druyff en ik zou graag lid van jullie worden omdat ik graag met een vaste groep wil spelen en als een team dingen doen

mvrg henri

hoi ik ben raphael en wil graag jullie crew joinen heb me net ff aangemeld hier en hoop dat ik erbij mag haha Applaus.gif

speel op de 360 en me gamerstag is raf87stoned

Heren, leuk om te horen dat jullie lid willen worden van Death Incorporated. Binnen D.I. hebben we een paar kleine puntjes waar nieuwe leden aan moeten voldoen; minimaal een week lid van dit forum, minimaal 10 geregistreerde posts en een minimum leeftijd van 16 jaar. Dus als jullie de komende dagen nog een aantal posts plaatsen (Het GTA V-forum is daar uitermate geschikt voor) en dan nogmaals hier posten of je nog steeds lid wil worden (raf87 moet ook nog even zijn leeftijd vermelden), dan zullen de deuren van Death Incorporated zich voor jullie openen.

raf hier, ik ben 25 jaar oud . ok dan gaan ik ff rondkijken en wat reageren komende dagen. thx

Bewerkt: door raf87
Link to comment
Delen op andere websites

op verzoek van een member van jullie wil ik me graag aanmelden! =D

Ik speel op de XBOX

Gamertag xbox: The crimson91

Socialclub: Thecrimson91 (ZONDER SPATIE)

22 jaar.

En wil eindelijk beginnen met online gamen! en vandaag ben ik het aan het uitproberen .. and i like it!

Maar ga uiteraard jaar abbo kopen. En lijk me gewoon super om samen met andere missies te vervullen! :)

Link to comment
Delen op andere websites

...

Goed om te horen dat je ons wil joinen; hoe meer zielen hoe meer vreugd. Je voldoet bijna aan de eisen die gesteld worden; je moet enkel nog 10 geregistreerde posts halen hier op het forum. Met de veelzijdigheid van onderwerpen moet dat naar mijn idee geen probleem zijn. Zodra je die 10 gehaald hebt, post hier dan weer als je nog steeds geïnteresseerd bent.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Mijn naam is Joris en ben 21 jaar,

ik zou graag lid willen worden van de clan.

Mijn xbl naam is Killerkan1.

Mijn motivatie is eigenlijk heel simpel: ik zoek een groep gezellige mensen waarmee ik kan rondhangen en een beetje praten over van alles en nog wat.

MVG

Joris

Link to comment
Delen op andere websites

Naam: Nick.

Leeftijd: 16. (Over een maandje 17)

Gamertag (Xbox 360): xNickAFC

Socialclub: xnickafc

Motivatie: Ik zit al een tijdje op het forum en het lijkt me gewoon leuk om met mensen te gamen die ik al 'goed' ken via het forum. :) Gewoon knallen online.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...