Puma Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 (bewerkt) Al ben ik wel veel met MTA bezig geweest, ik heb een tijd geen mods meer geproduceerd en gisteren had ik opeens zin om weer iets te maken, dus ik heb besloten om een serie lijpe hoedjes te maken. De eerste is Sir Johnson: More coming up. Als er genoeg geïnteresseerden zijn, ga ik ze uploaden . (Kan een mod of admin de topictitel in "Lijpe hoedjes en andere gekkigheid" veranderen? Thanks!) >>> Door NandroDavids: At your service! <<< Danke! Bewerkt: 10 augustus 2013 door Puma Reageren
Basssss Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Haha, leuk! Misschien een monocle erbij? Reageren
Puma Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Had gekund inderdaad ja. Misschien dat ik die er later nog aan toevoeg . Paraplu-hoofddeksel: Reageren
Rutger. Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Ah, ik kon altijd genieten van jou mods, Puma! Leuk dat je weer wat gaat doen! Geen idee of je al genoeg ideeën voor lijpe hoedjes hebt, maar wat dacht je van een Back to the future petje? Of een cheesy propeller hat? Reageren
xoex23 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Lijpe hoedjes Puma! Wat dachten we trouwens van een Mona hoedje? Reageren
Puma Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Goed idee, die heb ik nota bene als mijn avatar . Reageren
Ezra24rct3 Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Haha dit zijn echt LIJPE hoedjes joh! Reageren
Puma Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Ongelukje in de keuken: Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Okej, die laatste vind ik gewoonweg geniaal De snor in de openingspost ziet er wat vreemd uit, komt door de texture (of het ontbreken daarvan)? Reageren
Puma Geplaatst: 10 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Zit gewoon een heel simpele, matte texture op. Kan die opzich wel donkerder maken. Het lijkt nu alsof er een beetje een verloop in zit, bedoel je denk ik, of niet? Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 10 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2013 Al de diepte van het model gaat wat verloren door die "vlakke" texture (de kleur is te constant). Dat is wat spijtig als je tijd hebt gestoken in dat model natuurlijk Reageren
SpacyColours Geplaatst: 11 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2013 Droog. (vooral dat paraplu-hoofddeksel, ba dum tss). Daar moet je trouwens een patent op aanvragen irl! Reageren
Puma Geplaatst: 14 augustus 2013 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Bestaat al hoor . Chinees hoofddeksel. Reageren
Dipsie8 Geplaatst: 14 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 14 augustus 2013 Chinees hoofddeksel + CJ = ...Derpy CJ Reageren
Beagle Geplaatst: 20 augustus 2013 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2013 Leuk weer wat mods van je te zien Puma, ze zien er weer mooi uit. Wat vind je van de tortilla chip sombrero gevuld met guacamole uit Despicable Me 2: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.