Jump to content

cod ghosts of battlefield4?


bossofzeeland

Recommended Posts

mja... Ik zal proberen neutraal over te komen. Ik speel de laatste tijd voornamelijk Battlefield 3, maar voor BF3 heb ik CoD MW2 t/m 3 gespeeld (daarna was ik CoD beu.. 2ezmode4me)

Als je meer van de close quarters infantry battle bent, 6vs6, zou ik voor CoD gaan. (of 9v9) Killstreaks, perks, deathstreaks (:clown:).. (En Run'n'Gun) maar! Op de current gen console zal de gameplay veel vloeiender lopen, dankzij de minder zware graphics.

Als je meer van de vehicular warfare bent, (of infantrie op een veel grotere map dan in CoD en daarbij 32v32 (op PC, 12v12 op PS3/XBOX360, 32v32 op de nextgen consoles) waar dingen als C4 ook echt nut hebben, evenals een sniper... (Lange afstanden uhuh)... In BF kan je overigens ook in tanks, jets, helicopters, jeeps...

Overigens zijn er minder kleine gillende kinderen in BF3... tot zover ik heb vernomen...

BF4 gameplay- 17minuten Single Player (opgenomen op high-end PC)

BF4 Gameplay- 5 minuten Single Player (Opgenomen op XBOX1 (maar zal dezelfde kwaliteit zijn op PS4)

BF4 Gameplay- op de E3 2013(door DICE gespeeld)-

BF4- Officiele Siege of Shanghai (die map) Multiplayer Gameplay-

CoD Ghosts- Playlist van alle CoD Ghosts vids (Ik weet er niks van, ik heb ze nooit bekeken)-

Zelf ga ik overigens voor BF4 op de PC.

TL;DR- Voor vloeiende Run'n'Gun infantry- CoD Ghosts. Voor Vehicle gameplay, veel mogelijkheden, realistischer dan CoD ghosts, prachtige engine, mooie destruction (gebouwen neerknallen :3) - BF4

Overigens, dit is geheel mijn mening met wat feitjes ertussen... Ik hoop dat je er wat aan hebt.

EDIT- Vids in spoiler geplaatst

Bewerkt: door Dipsie8
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb mijn keuze gemaakt.

Ik ga voor battlefield4.

Vooral omdat ik graag eens de ervaring van battlefield wil beleven.

Vooral qua hoe je het spel speelt want dat is volgens mij best anders dan bij cod.

En ook gewoon omdat ik cod best wel zat raak :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben na 5cods wel toe aan wat anders.

Battlefield lijkte een hele coole game en dat tactisch spelen lijkt me een leuke ervaring.

Maar al met al vond ik mn allereeste cod (world at war) de beste cod

Link to comment
Delen op andere websites

De eerste COD Modern Warfare.. dat waren nog eens tijden. Bij mij blijft COD er altijd hetzelfde uitzien, te weinig innovatie, graphics zijn naar mijn mening niet zichtbaar verbeterd, gameplay hetzelfde.. Battlefield heeft tenminste vooruitgang getoond.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben al jaren geleden afgestapt van de Call of Duty games. Ik kies ook dit keer weer voor Battlefield, hands down.

Imho veel beter dan de run and shoot gameplay van Cod.

Moet trouwens ook wel zeggen, dat ik best wel fan ben van het kapot maken van gebouwen etc... :puh:

Bewerkt: door Shorty_D
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ze allebei aanschaffen, alleen ben ik altijd meer een Call of Duty mannetje geweest. Call of Duty is wat meer toegangbaar voor mensen die af en toe gamen, Battlefield moet je echt blijven spelen en best wel wat tijd in steken om er goed in te worden en te blijven. De singleplayer van Battlefield 4 zag er vet uit, die in Battlefield 3 was ronduit slecht en kort. Dat mag beter, er zijn zat singleplayeronly gamers die dit soort games daarvoor alleen kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

Moet trouwens ook wel zeggen, dat ik best wel fan ben van het kapot maken van gebouwen etc... :puh:

Ook dat kan in Ghosts ;)

Maar lang niet zo interactief/uitgewerkt dan in BF4 ;)

Als je het mij vraagt is CoD geen partij meer voor BF, en mijn keuze gaat dan ook naar BF4. Kan niet wachten om het te spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...