Jump to content

cod ghosts of battlefield4?


bossofzeeland

Recommended Posts

Laatste tijd word ik op MW3 pisnijdig wanneer je iemand eaakt, hij schiet jou dood en dan op de killcam heb je hem niet eens geraakt omdat hij lagg had... Heb eens een keertje bij een vriend Bf3 gespeeld en dat vond ik toch véél beter dan MW3.

Link to comment
Delen op andere websites

Laatste tijd word ik op MW3 pisnijdig wanneer je iemand eaakt, hij schiet jou dood en dan op de killcam heb je hem niet eens geraakt omdat hij lagg had... Heb eens een keertje bij een vriend Bf3 gespeeld en dat vond ik toch véél beter dan MW3.

Dat heb je op BF3 nog veel meer, echt verschrikkelijk. Vaak als je een muurtje omloopt ga je na een seconde toch nog dood, en als je weet dat er iemand om het hoekje zit heb je altijd het voordeel als jij om het hoekje springt: jij zal hem eerder zien dan hij jou. Nu ik Battlefield op een wat hoger niveau begin te spelen is dit echt heel irritant, als dat nog in Battlefield 4 zit zal ik misschien overstappen naar Call of Duty Ghosts...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Als je het nog altijd niet zou kunnen weten. Kan je op 4 oktober of premium lid 1 oktober alvast de beta testen van Battlefield 4. Ik zelf ben een CoD Fan vooral voor de sp. Voor mp zijn ze wel beiden goed maar je kan de battlefield en Call of Duty niet vergelijken met elkaar.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou ten aller tijden voor BF gaan, al was het maar vanwege het imagoprobleem waar CoD mee kampt.

Opzich is dat laatste erg jammer wat ooit een super toffe game was! Maar dat hebben ze grotendeels ook aan hun zelf te danken, echter blijken er geen imago problemen te zijn onder 10 jarige.

Link to comment
Delen op andere websites

Battlefield lijkt me grafisch beter, maar bij BF3 stoor ik me heeeel erg aan Origin, altijd vervelende updates, MP games via de browser gaat traag en stopt vaak met werken bij mij. Alleen om dat feit zou ik eerlijk gezegd voor COD kiezen, puur omdat ik meer de casual gamer ben.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je net zoals mij jaren Cod gespeeld hebt (Van virtueel de eerste op PS2 tot MW3) dan weet je dat vanaf 2007 er eigenlijk niets verandert is met de basis van de game, de engine die ze er toen ontworpen hebben om COD 3 te bouwen en dat was een engine die nog compatibel moest zijn met de PS2 omdat die game daar ook nog op moest worden uitgebracht! Activison loopt al jaren achte de feiten aan, akkoord de verkoop is nog goed maar ik laat mij niet meer in de luren leggen. CoD zal op de nieuwe generatie consoles met wat nieuws moeten komen en niet wat gepolijste bullshit want menig gamer is nu al serieus geagiteerd.

Ik heb vandaag aan de slag gegaan met de BF4 beta en stond versteld hoeveel die eerste kennismaking verschilde met BF3 die ik in de voormiddag nog gespeeld heb als opwarmertje. Dat is wat ik pas innovatie noem. Het voelt aan als een compleet andere game terwijl er toch bepaalde elementen vertrouwd aanvoelen.

Ik ga wachten op de PS4 om deze aan te schaffen en als Activision besluit wakker te worden zal ik opnieuw klant worden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Battlefield wordt steeds ingewikkelder.

Battlefield is een shooter voor echte gamers.

Niet voor mensen zoals ik die af en toe een spelletje

doen, of ik ben gewoon slecht maar dat vindt ik niet erg.

Call of Duty blijft gewoon simpel en leuk en blijf ik

goed in. Ik ga voor Ghosts. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Moet trouwens ook wel zeggen, dat ik best wel fan ben van het kapot maken van gebouwen etc... :puh:

Ook dat kan in Ghosts ;)

ach kom op he :

ot: ik ben al jaren afgestapt van de cod 1080 notrick scope quad kleuterzooi.

ik heb me prima vermaakt met bf3 en tijd voor iets nieuws BF4! is gepreoreded met premium

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...