Jump to content

ArmA 3


Davedavy

Recommended Posts

ArmA 3

Ontwikkelaar: Bohemia Interactive

Uitgever: Steam

Genre: Simulatie

Platforms: PC

Release: Op dit moment publieke Beta, 12 september volledige versie.

Website: www.arma3.com

ArmA 3 is net als zijn voorgangers een first-person shooter die de nadruk legt op realisme. In een open wereld bepalen spelers zelf hoe ze hun missies aanpakken. De game speelt zich af op een mediterraan eiland dat is gemodelleerd naar de echte geografische kenmerken van dat gebied.

Spelers bewegen te voet door dit landschap, maar kunnen ook gebruikmaken van vele verschillende helikopters, voertuigen (waaronder tanks) en schepen. Spelers kiezen bovendien hun eigen uitrusting, van hun uniform tot de wapens die ze bij zich dragen.

In de singleplayermodus werken spelers zichzelf op van eenzame soldaat tot commandant. De multiplayermodus van Arma 3 biedt ondersteuning voor coöperatieve en competitieve gameplay in verschillende scenario⤙s. Spelers kunnen bovendien hun eigen scenario⤙s ontwerpen en creëren met de bijgevoegde missie-editor.

Ik heb nu zelf de Béta, en vind het een grote vooruitgang tegenover ArmA 2, ArmA 2 vond ik helemaal niet gebruiksvriendelijk voor beginners en ArmA 3 wel. Helaas zijn nog niet alle voertuigen beschikbaar maar die zullen 12 september komen. Wat ik zelf ook érg leuk vind is het zelf maken van missie's, zo heb ik er zelf al een gemaakt puh2.gif Wat vinden jullie er van? Alhoewel niemand dit zal spelen 12 september want dan komt GTA V puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Is de radio communicatie al verbeterd of zijn het nog altijd zo'n computer stemmen?

Ik heb geen idee hoe het in het echt klinkt maar het klinkt redelijk realistisch, behalve als je Artillery oproept dan hoor je Bert van Ernie.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Hoi iedereen, ik ben heel druk bezig geweest de laatste weken met het maken van arma 3 missies, en eindelijk is mijn fantasie werkelijkheid geworden.

>>> Door thebig: Dit kon perfect in het hoofdtopic en daar staat het nu ook :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...