Jump to content

Taxi (?)


T-JaY

Recommended Posts

Hello people,

Telkens als ik wasted ben geweest, staat er een taxi in de buurt met een roze pijl erboven.

Als je instapt (kan trouwens alleen als bijrijder) dan stap je 3 meter verder uit en rijdt de taxi weg.

Dus mijn vraag luidt als volgt: Waar in hemelsnaam is die taxi voor?

Mvg, T-JaY

Bewerkt: door T-JaY
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het me goed herinner komt er zo'n taxi als je Wasted bent tijdens een missie. Door in te stappen word je binnen een paar seconden (het beeld gaat even op zwart) weer naar de startlocatie van die missie gebracht. Ik weet niet of je toevallig een Love Fist-missie aan het doen was, maar ja, daar zit het ziekenhuis vlak naast. Dus dan is 't een kort ritje ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het me goed herinner komt er zo'n taxi als je Wasted bent tijdens een missie. Door in te stappen word je binnen een paar seconden (het beeld gaat even op zwart) weer naar de startlocatie van die missie gebracht. Ik weet niet of je toevallig een Love Fist-missie aan het doen was, maar ja, daar zit het ziekenhuis vlak naast. Dus dan is 't een kort ritje ;)

Nee, de missie "The Job". Maar u heeft wel gelijk want het was net na een missie.

Bedankt voor de snelle reactie :tu:.

Volgens mij is het nu wel tijd voor een slotje :puh:.

:slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje: :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...