Jump to content

GTA V Online trailer om 16.00 uur!


p-p

Recommended Posts

Zo in de late uren van de nacht gebeuren er vaak maar weinig dingen, echter er is nu toch iets wat redelijk belangrijk is! Zojuist kondigde Rockstar door middel van een tweet aan dat de GTA V Online GTA: Online trailer om 10AM EST uitkomt. Omgerekend is dit 3PM voor Engeland en dus 16.00 uur voor ons in Nederland! Nog 14 uur wachten, maar nu eerst maar even slapen...

Bron:

Edit: beter Megadreams? ;)

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Was natuurlijk te verwachten, alle trailers zijn nou eenmaal rond deze tijd uitgekomen in Nederland en België. Het is overdag dus velen zullen werken of iets anders aan het doen zijn, maar in de avonduren kan je de trailer met iedereen bespreken. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Moet werken tot 5 uur, dus mijn dag gaat snel. :D

En ik kan rond kwart over 5 kijken en dan is het filmpje ook

wat beter te bekijken, in plaats van miljoenen mensen die het

om 4 uur aan het kijken zijn. Dan gaat het laden zo langzaam!

Link to comment
Delen op andere websites

De vakantie mag nu wel wat sneller gaan! (wat klinkt dat ellendig eigenlijk)

Tuurlijk dat de vakantie sneller mag gaan, heb ik sneller GTAV in mijn handen. =P

Ik ben niet zo'n multiplayer fan maar misschien wordt deze multiplayer wel leuk, dus ben benieuwd!

Link to comment
Delen op andere websites

Moet werken tot 5 uur, dus mijn dag gaat snel. :D

En ik kan rond kwart over 5 kijken en dan is het filmpje ook

wat beter te bekijken, in plaats van miljoenen mensen die het

om 4 uur aan het kijken zijn. Dan gaat het laden zo langzaam!

Dit is gewoon pure onzin hoor. Om 4 uur kan je hem gewoon kijken zonder dat hij lang laad ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon de juiste video's hebben voor het geval eentje niet werkt, dan kun je meteen overschakelen naar de ander! Bijv, zowel Rockstargames.com, als dit forum, als youtube en dan op youtube ook verschillende kanalen tegelijk. Althans zo deed ik het een keer, dat werkte wel.. De keren daarna kon ik überhaupt pas later kijken.

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat hij dat wil geloven, omdat hij het eigenlijk wel gewoon wilt zien. Maar als je jezelf laat geloven dat je het pas op kwart voor 5 kunt zien, omdat het overal gaat laden dan zal je je vast beter voelen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...