Jump to content

[GL][S1] 3L1077 vs supergtagamer


.Levi.

Graphics League speelronde 2  

18 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke signature verdient jouw stem?

    • 3L1077
      9
    • supergtagamer
      9


Recommended Posts

Ik stem op supergtagamer.

Zijn signature heeft naar mijn inziens wat betere effecten. Hij heeft goed gebruik gemaakt van textures, en er zit toch een bepaald atmosfeertje in wat ik mooi vind om te zien. Hij had wel, wat 3L1077 beter heeft gedaan, de focus wat meer op zijn render mogen zetten. Ook vind ik dat de tekst van 3L1077 een stukje beter geplaatst. Echter, als ik de pluspunten tegen de minpunten afweeg komt supergtagamer hier toch als beste uit de bus. Vooral door het in mijn ogen hogere niveau van gebruikte effecten en het creëren van een atmosfeer.

Link to comment
Delen op andere websites

Beide signatures spreken me niet meteen aan en er springt dan ook geen echt uit. Mijn stem gaat uiteindelijk naar supergtagamer, omdat ik het mistige/vage/grijze in zijn signature wel vind passen bij de tekst Ghosts. Die van 3L1077 ziet er verder wel leuk uit, maar 'vertelt' mij niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat naar supergtagamer. Beide signatures zijn niet echt mijn smaak maar dat betekent niet dat ze niet geslaagd zijn. Die van supergtagamer bevat gewoon een klein beetje meer magie dan die andere, ik vind het leuk hoe de kleuren mooi een geheel vormen. Wat ik je wel zou aanraden is om de volgende keer een wat scherpere render kiezen of misschien ligt het gewoon aan mij. Allebei, keep up the good work!

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn stem gaat voor Eliott.

Die steekt er in mijn mening gewoon wat meer uit, die van supergtagamer (goed als die moge zijn) voelt me wat de grauw, wat op zich niet slecht hoeft zijn, maar het doet hier onder tegen de sterkstaande Vault.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik stem op 3L1077. Ik vind zijn werkje net beter dan die van Supergtagamer. Ik word meegesleept door zijn Signature maar die van Supergtagamer laat me staan. En dat vind ik wat jammer daarvan, misschien de volgende keer misschien meer kleuren gebruiken. Vind dit een beetje eenkleurig.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien de volgende keer misschien meer kleuren gebruiken. Vind dit een beetje eenkleurig.

Kom op zeg! Het is Call of Duty! Dat moet gewoon grijs, zwart en bruin zijn!

Edit: het is 9 vs 9 stemmen... 50% tegen 50%...

Bewerkt: door Ezra24rct3
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...