Jump to content

Savegames


balto1

Recommended Posts

Ik wil graag duidelijk uitleg over hoe ik een savegame in GTA SAN ADREAS V2.00 zet? door middel van een filmpje ect.het lukt mij maar niet om farewell my love te behalen. ik denk dat het probleem zit in hoe je het in de game zet

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal het proberen uitleggen aan de hand van een aantal stappen:

1. Je klikt op deze link link en klikt vervolgens op de downloadknop, welke rechtsboven het scherm te vinden is.

2. Je gaat akkoord met de voorwaarden en klikt vervolgens nogmaals op downloaden.

3. Dit scherm verschijnt nu in beeld:

post-16696-0-12295600-1376577639.png

4. Zorg dat 'openen met' staat aangevinkt en klik op OK.

5. Het mapje met de savegame wordt nu geopend. Sleep het bestand genaamd 'GTASAsf1.b' uit het mapje, naar bijvoorbeeld je bureaublad.

6. Dit bestand moet je nu kopieren of slepen naar het mapje 'GTA San Andreas User Files'. Dit is normaal te vinden bij Mijn documenten.

7. Plaats de savegame in het mapje en done.

Wanneer je nu je game opstart, kan je de savegame normaliter terugvinden op het eerste saveslot. Veel succes.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Ik zal het proberen uitleggen aan de hand van een aantal stappen:

1. Je klikt op deze link link en klikt vervolgens op de downloadknop, welke rechtsboven het scherm te vinden is.

2. Je gaat akkoord met de voorwaarden en klikt vervolgens nogmaals op downloaden.

3. Dit scherm verschijnt nu in beeld:

post-16696-0-12295600-1376577639.png

4. Zorg dat 'openen met' staat aangevinkt en klik op OK.

5. Het mapje met de savegame wordt nu geopend. Sleep het bestand genaamd 'GTASAsf1.b' uit het mapje, naar bijvoorbeeld je bureaublad.

6. Dit bestand moet je nu kopieren of slepen naar het mapje 'GTA San Andreas User Files'. Dit is normaal te vinden bij Mijn documenten.

7. Plaats de savegame in het mapje en done.

Wanneer je nu je game opstart, kan je de savegame normaliter terugvinden op het eerste saveslot. Veel succes.

heb van de vakantie alles naar de maan geholpen door mods te instaleren, nu het ik een downgrader mods ect. dus alles is weg, weet jij misschien waar kan ik die bestanden vinden voor alle missies?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...