Jump to content

[Online] Je eerste reactie


Jesperkaj

Recommended Posts

  • Reacties 38
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • 3L1077

    2

  • Michael

    2

  • NicolaB

    2

  • ShootDaan

    2

Mijn eerste reactie? Ik was echt gewoon super blij om te zien dat Rockstar Games weer me versteld laat staan. En daarom koop ik hun producten, elke keer sta ik weer versteld hoe prachtig hun games zijn. En dat is nu weer, de online versie is zo verbeterd na TBOGT dat ik nu zelfs meer positiever ben om vaker online te gamen.

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: :klap: :klap: :klap:

Teleurgesteld

Wat verwacht je dan? Een lagg-loze wereld waar 100 mensen tegelijk in kunnen en waar je net zo veel kunt als in de echte wereld? Sorry hoor maar ik snap niet hoe je teleurgesteld kunt zijn na zo'n enorme stap in de goede richting :? .

Link to comment
Delen op andere websites

:klap: :klap: :klap: :klap:

Teleurgesteld

Wat verwacht je dan? Een lagg-loze wereld waar 100 mensen tegelijk in kunnen en waar je net zo veel kunt als in de echte wereld? Sorry hoor maar ik snap niet hoe je teleurgesteld kunt zijn na zo'n enorme stap in de goede richting :? .

Misschien mist ie net zoals ik een versie voor de PC ;D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dan ook natuurlijk een versie van GTA5

En of die komt, geen idee. Ik wacht ook nog steeds op Red Dead Redemption. Wat in ieder geval zeker is, is dat ik moet wachten op die versie. En aangezien dat de enige versie zal zijn waarnee ik GTA5 speel (zowel SP als MP), ben ik ook wel een beetje teleurgesteld... Allemaal leuke dingen, maar niet voor mij :'(

Bewerkt: door NicolaB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...