Jump to content

[Online] Overige


Jesperkaj

Recommended Posts

Ik vind het bizar vet dat Rockstar nu ook de 'content creator' heeft toegevoegd, waarin je zelf deathmatches, races en noem maar op kan maken. Speelmogelijkheden zijn nagenoeg eindeloos en dat is gaaf. Ook het geld uitgeven enzovoort is erg vet. Maar ik zie mezelf nou niet direct chillen op de bank online bij een vriend.. :puh:

Maargoed,het belangrijkste wat ik mij eigenlijk afvraag is tot in hoeverre de singleplayer- en multiplayermodus met elkaar verbonden zijn. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Er zit een verwijzing in naar de Illuminatie, wat dan ook nog eens opvalt, op de poster staat: 'The man is watching you' en er hangt een camera naast.

Verder zijn er ook nog wel andere interessante dingen te zien zoals een rolstoel en de beeldscheremn.

GTAV_zps4005e61b.png

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt Chop, maar of je ook andere dieren zou kunnen nemen denk ik niet. Maar ik vraag me af of de granaten nu wat beter zijn, als je ze in gta iv gooit rennen de mensen hou dan ook weg ook al hebben ze het niet eens gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarvoor heb je grenade cooking, granaat even beethouden, weggooien en ontploft gelijk. Anders was het helemaal niks aan geweest, is het gewoon een kwestie van een paar granaatjes gooien, mission passed. En ik denk dat als er een granaat naar je wordt gegooid, je wel ziet/hoort dat die granaat nadert ;) Gelukkig zelf geen ervaring mee :D

Vind zelf altijd die details leuk, zoals de koffers en ladders op auto's/busjes. Brengt wat meer diversiteit in het verkeer :puh:

Bewerkt: door _Night-Men_
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een bivakmuts heb ik nog niet gezien, maar de maskers zijn alleszins wel getoond in de Online trailer. In die trailer is vanaf 1:12 - "Or band together and form a crew." - duidelijk te zien dat de personages een masker dragen. Even later (1:15) loopt er een personage met shotgun richting camera, die ook een masker draagt. In de achtergrond lijkt het personage met zwart t-shirt het masker boven op zijn hoofd gezet te hebben.

Qua maskers hebben we dus zeer waarschijnlijk alle mogelijkheden die de single player biedt, maar bivakmutsen... Afwachten. :)

Bewerkt: door FoodForThought
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Ik vind het bizar vet dat Rockstar nu ook de 'content creator' heeft toegevoegd, waarin je zelf deathmatches, races en noem maar op kan maken. Speelmogelijkheden zijn nagenoeg eindeloos en dat is gaaf. Ook het geld uitgeven enzovoort is erg vet. Maar ik zie mezelf nou niet direct chillen op de bank online bij een vriend.. :puh:

Maargoed,het belangrijkste wat ik mij eigenlijk afvraag is tot in hoeverre de singleplayer- en multiplayermodus met elkaar verbonden zijn. :puh:

Niet in heel verre... Ik las een article, waarin de maker werd geïnterviewed, en hij zei dat je het als twee verschillende spellen moet zien!
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...