Jump to content
Joriz

Grand Theft Auto Online: Gameplay Video


Na een zeer mooie video van het singleplayer gedeelte van GTAV mogen we eindelijk kennis maken met het multiplayer gedeelte in GTA5! Het multiplayer gedeelte heeft de naam Grand Theft Auto Online en bevat vele modi en gestructureerd en ongestructureerde opties zoals in de onderstaande video is te zien. De multiplayer ervaring is dus veel breder dan ooit en veranderd Grand Theft Auto V in een MMO waarbij je eigenlijk kan doen en laten wat je wilt!

Grand Theft Auto Online zit gratis inbegrepen bij Grand Theft Auto V en komt online op 1 oktober. Grand Theft Auto V ligt op 17 september in de winkels voor Playstation 3 en XBox 360.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

15:59, verbinding valt weg. Eindelijk gezien, ziet er goed uit! Beetje een SA:MP gevoel. Dingen als Content Editor had ik echt niet verwacht. Wel logische zet om pas 1 oktober alles online te gooien, heeft iedereen even veel kans, want volgens mij komt V in een aantal landen (ik dacht Japan) pas begin oktober uit ;)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

damn dit word geweldig aleen als je maar met 16 mensen kan speelen (15 en jezelf) en je koopt 1 huis en je gaat naar een andere server zou je al je bezittingen dn nog behouden dat vraag ik mij af maar ik ga sws eerst voor de main story want ik heb zo het idee dat gta 5 online de eerste 3 maanden overvol komt tezitten endus heel erg gaat laggen

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wow wat uitgebreid wordt Grand Theft Auto Online zeg. Je kan zelfs missies spelen, appartementen kopen, garages kopen en voertuigen kopen. Dit wordt gewoon één grote verhaallijn met meerdere spelers. I k k a n n i e t w a c h t e n ! ! !

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ligt het nou aan mij of is die besturing nou nogsteeds zo houterig als maar kan? :7 Vanaf 1:55min is het rijden in de auto, vliegtuig en jetski te zien. Ook vind ik dat lijntje rook achter elke kogel best onrealistisch eruit zien. :puh:

Buiten die twee puntjes om, klasse Rockstar! Zoveel features had ik echt niet verwacht, ik kan niet wachten om het te spelen. ;D

Bewerkt: door FireFighter

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

damn dit word geweldig aleen als je maar met 16 mensen kan speelen (15 en jezelf) en je koopt 1 huis en je gaat naar een andere server zou je al je bezittingen dn nog behouden dat vraag ik mij af maar ik ga sws eerst voor de main story want ik heb zo het idee dat gta 5 online de eerste 3 maanden overvol komt tezitten endus heel erg gaat laggen

Denk niet dat je je spullen meeneemt als je naar een andere server gaat, anders zou je je appartement met een paar miljoen man moeten delen die dat spel ook spelen en toevallig dezelfde appartement hebben gekocht. Vind dit opzich wel een hele verbetering tegenover IV waar je alleen lobbies had. Hopelijk werkt de multiplayer ook een stuk beter dan in IV. Geweldige trailer trouwens, vooral die Chevrolet Bel Air vond ik geweldig. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...