Jump to content

[Online] GTA Online Artwork, wat zien wij hier?


HA5H

Recommended Posts

Dat zou heel goed kunnen phoenyxar ;).

Trailer was geweldig! Je kunt je eigen races maken, en eindelijk is er de mogelijkheid om online met z'n allen een bank te overvallen.

En helemaal vet is de mogelijkheid om te kunnen schieten vanaf je parachute.

Link to comment
Delen op andere websites

Is dat Elizabetha Torres helemaal boven? Kans is klein, maar dat is het eerste dat me opvalt. Samen met de Akuma en Coquette (?) rechtsonder.

Lijkt inderdaad sterk op haar. Kan best een interessant verhaal worden als je erover nadenkt. Elizabeta die na de raid van Johnny op de Alderney State Correctional Facility is weten te ontsnappen en naar Los Santos is gevlucht. Goed opgemerkt Phoenyxar!

Hoewel nu ik erover nadenk, dit artwork betrekking heeft tot GTA Online. Waarschijnlijk wijst het dus eerder op het feit dat we Elizabeta als character kunnen gebruiken?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat we 'de persoon Elizabeta' als character kunnen gebruiken, maar dat ze gewoon haar model hebben genomen als selectable vrouwelijk personage, welke we vervolgens weer kunnen customizen. Lijkt me een beetje gek als Rockstar de personages uit de verhaallijn(en) speelbaar maakt in de multiplayer, maar dat ligt misschien meer aan mij.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij juist opviel is dat het plaatje rechtsonderin gelijkenis vertoont met een van de officiele screenshots van GTA San Andreas. :puh:

gallery_1_3_236591.jpg

Ja, dat lijkt er echt wel op! Alleen is het niet het plaatje RECHTSonderin, maar het plaatje LINKSonderin :7

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...