Jump to content

Skills in multiplayer


Kaitjee98

Recommended Posts

Na het zien van de GTA Online trailer stelde ik mezelf de vraag; Zouden er ook skills zijn in multiplayer net zoals in singleplayer? Bijvoorbeeld dat een speler die al lang GTA Online speelt een veel betere shooting skill heeft omdat hij al veel vaker gespeeld heeft dan een nieuwkomer?

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik dat 'beter rijden' zien? Want je rijdt alsnog zelf en natuurlijk kan de auto meer grip, snelheid of wat dan ook krijgen: Maar zijn daar de garages ook niet voor?

Ik denk dat het hier aan ligt. Franklin zal waarschijnlijk sneller en scherper kunnen sturen, sneller kunnen schakelen, gevoelmatiger gas kunnen geven dan trevor. Zie het zo: Als je half R2 in drukt met Franklin, dan geef je ook half gas. Doe je dat met Trevor dan gaat hij al plank gas. Hetzelfde geld voor sturen enzo.

Zo denk ik het.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe moet ik dat 'beter rijden' zien? Want je rijdt alsnog zelf en natuurlijk kan de auto meer grip, snelheid of wat dan ook krijgen: Maar zijn daar de garages ook niet voor?

Ik denk dat het hier aan ligt. Franklin zal waarschijnlijk sneller en scherper kunnen sturen, sneller kunnen schakelen, gevoelmatiger gas kunnen geven dan trevor. Zie het zo: Als je half R2 in drukt met Franklin, dan geef je ook half gas. Doe je dat met Trevor dan gaat hij al plank gas. Hetzelfde geld voor sturen enzo.

Zo denk ik het.

We praten hier over multiplayer, niet singleplayer. Tenzij je dit als voorbeeld wilt aanhalen voor het multiplayer gedeelte waar - zoals je zelf al zegt - mensen (in jouw voorbeeld Trevor) met minder ervaring niet de wagen ten volle kunnen benutten van die zijn eigenschappen. Natuurlijk is dit maar een suggestie, alhoewel na verder na te denken het misschien minder praktisch zou zijn om skills voor wagens te hanteren. But you never know.

Link to comment
Delen op andere websites

Is het al bekend dat je kunt gaan schakelen, natuurlijk wilt Rockstars het racen nu als een echte racegame laten aanvallen, maar het is en blijft Gta!

Volgens mij nog niet bekend! Ik hoop niet dat ze dat gaan doen. En als het er al in gaat zitten, hoop ik dat je kunt kiezen tussen automatisch schakelen of zelf schakelen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eerlijk vinden als het niet uitmaakt hoeveel je online speelt, en de online skills ook verband hebben met de offline skills (of achievements of iets dergelijks).

Als ik altijd offline speel, en dan een keer online kom, betekent dit niet dat ik slechter ben dan iemand die altijd online en nooit offline speelt. Hoop dat ze hier over nagedacht hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eerlijk vinden als het niet uitmaakt hoeveel je online speelt, en de online skills ook verband hebben met de offline skills (of achievements of iets dergelijks). Als ik altijd offline speel, en dan een keer online kom, betekent dit niet dat ik slechter ben dan iemand die altijd online en nooit offline speelt. Hoop dat ze hier over nagedacht hebben.

Aangezien GTA Online en GTA V door Rockstar duidelijk beide als aparte games gezien worden, denk ik niet dat jou offline skills meegenomen worden naar online.

Link to comment
Delen op andere websites

De skills zitten denk ik ook gewoon in GTA Online. Wapenskills zullen dan volgens mij, net als in de singleplayer verbeterd kunnen worden door veelvuldig gebruik te maken van het wapen, en door bezoekjes te brengen aan de Los Santos Gunclub. (verbeterde accuratesse) Daarnaast dient er bij de wapenskills ook rekening gehouden te worden met het wapen zelf. Zo zal een pistol minder schade aanrichten en minder ver reiken dan bijvoorbeeld een assault rilfe. (zie screenshot hieronder) Al zijn schade en bereik wellicht afhankelijk van de onderdelen die je op je wapen hebt geïnstalleerd.

post-16696-0-73568300-1376761470.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...