Jump to content

[Online] Appartementen


GTAfame

Recommended Posts

Gister is de nieuwe gta v online trailer uitgebracht.

Daarin zagen we hele leuke ,maar ook nieuwe dingen

Zoals dat je een appartement kan kopen en daar met vrienden in kan zitten.

Maar wat we tot nu toe konden zien was dat je : tv kon kijken , met een telescoop uit het raam kijken en als ik het goed heb the Heist voorbereiden.

Maar iets als een pooltafel of dartbord heb ik niet gezien!

Zou je dat allemaal nog kunnen kopen ?!

Of zou je net als alle andere dingen ook je appartement kunnen customizen zoals jij het wil?!

Het kan natuurlijk ook aan liggen welke je koopt, misschien hebben ze wel 1 met een tennisbaan erbij die dan bijvoorbeeld 1,1 miljoen kost en de normale en iets kleinere allemaal goedkoper!

Wat denken jullie ?!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik verwacht het laatste. En wat een kickass feature zeg! thumbsup2.gif Beetje RPG'en in Los Santos met je eigen crib. puh2.gif

Ik zie het al helemaal zitten om met mijn homies in LibertyKillerZ een beetje zit te gamen in je eigen huis. Dat zal volgens mij bij Death Incorporated niet anders zijn? :$

Link to comment
Delen op andere websites

Telescoop is sowieso bruikbaar, want dat appartement da je ziet op het einde van de vorige gampeplay trailer had er ook zo een.

Wel leuk dat je vanuit je appartement gewoon kan kijken naar wat de rest doet in de spelwereld.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me afvraag qua online huizen. Stel, persoon A koopt op Server 1 een huis. Persoon B koopt op server 2 hetzelfde huis. Heeft persoon A dan alleen op server 1 zijn huis? Aangezien de statistieken + geld wel overgaan, lijkt mij huizen ook. Maar hoe kan je dit doen, dan hebben straks 999999 personen hetzelfde huis (ietwat overdreven, maar you got my drift)..

Iemand?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk gezien het aantal verkopen van IV en de verwachting dat V dit zal overtreffen je vraag helemaal niet onrealistisch gesteld is, dat is een breinbreker waar ik me ook al over gebogen heb zonder een oplossing te vinden. Om wat scenario's in te brengen:

1. Stel dat het inderdaad user specified is en voor anderen niet toegankelijk om te kopen

.. Dan kan je niet in dezelfde game als je maatje die hetzelfde gave appartement heeft gekocht. Lijkt me niet.. Voordehand liggend waarom niet.

2. Stel dat het crew specified is, en je dus wel in de cribbies van je crewmatties kan, en niet (zomaar) in cribs van anderen. ( :7 )

Dan zit je evengoed nog met probleem 1. Want als je in dezelfde crew zit en je kan dan niet samen er wonen.. Dan gaat niemand meer in een crew.

3. Je woont samen als je hetzelfde huis bezit als een ander op dezelfde server.

Dat wil je toch niet? :7 Zou afdoen aan de RPG beleving dunkt me.

4. Een interieur is user specified. D.w.z., jij en ik bezitten hetzelfde huis, kunnen er allebei in lopen op hetzelfde moment, maar komen elkaar dan NIET binnen tegen, tenzij we in dezelfde crew zitten. Een soort half online interieurs dus.

Mij lijkt optie 4 de meest waarschijnlijke, en wanneer je dan hetzelfde huis bezit binnen je crew, je wel als het ware "samenwoont". Op de koffie met wie je wil, niet met wie je niet wil. Echt een breinbreker.

@Extreem: en of dat wij dat ook zien zitten bij Death Inc.! :tu: Jammer dat Sony en MS geen gezamenlijke online service hebben, dat zou awesome zijn. LKZ vs. DI in GTA Online. :D

De telescoop is ook een gave feature, geen idee hoe leuk dat is. :puh: Lijkt me meer een hebbedingetje, of het is een soort van minifilm waardoor je als het ware mee kan kijken met een geselecteerde speler. Dát kan natuurlijk ook.

Wat mij vooral opviel, edoch kan het zijn dat dit alleen voor de video is gedaan, is dat er geen pips/blips/gamertags/psn's boven de spelers hangen. Ik hoop heel erg dat dat zo in te stellen is straks voor de host. Dat maakt films maken met een console een stuk gaver, en verhoogt het RPG element enorm! Ik vrees echter dat Rockstar dit slechts voor hun eigen video heeft gehanteerd, maar wie weet! :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Die TV heeft ook een functie las ik in een review. Zodra een van je vrienden in dezelfde match rondrijd met een wanted level van 3 of meer en er vliegt een helikopter boven die persoon, dan kan je als een soort live uitzending vanuit helikopter-view meekijken hoe die persoon aan het vluchten is via die TV. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Wat mij ook opviel is dat tijdens de trailer een persoon zichzelf een glas whiskey (?) aan het inschenken is. Deze persoon wordt tevens ook met een soort van blauwe blip op de radar aangeduid. Omdat hij zich aan je voorraad whiskey tegoed doet, of omdat hij een vriend uit je vriendenlijst is? Als het dit eerste is, wijst dit er inderdaad op dat je regelmatig moet gaan winkelen in een 24-7 of andere supermarkt.

post-16696-0-45305500-1376674820.png

Link to comment
Delen op andere websites

4. Een interieur is user specified. D.w.z., jij en ik bezitten hetzelfde huis, kunnen er allebei in lopen op hetzelfde moment, maar komen elkaar dan NIET binnen tegen, tenzij we in dezelfde crew zitten. Een soort half online interieurs dus.

Mij lijkt optie 4 de meest waarschijnlijke, en wanneer je dan hetzelfde huis bezit binnen je crew, je wel als het ware "samenwoont". Op de koffie met wie je wil, niet met wie je niet wil. Echt een breinbreker.

Inderdaad. Wanneer je je huis betreed zou je wel eens in een aparte interieur wereld kunnen terecht komen. In geval dat spelers hetzelfde huis bezitten zitten ze elk in een aparte wereld en komen elkaar dus niet tegen. Je kunt van binnen naar buiten kijken maar misschien van buiten naar binnen niet. Dit lijkt me toch het meest logische.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat ik me dan afvraag, uitgaande van Jacky's optie 4 vraag ik me af, hoe kom je dan in iemand anders zijn huis. Lijkt mij ook meest logische, maar stel jij zit in dat huis, en iemand anders, hoe kan je dan bij die ander op bezoek? :-)

Link to comment
Delen op andere websites

4. Een interieur is user specified. D.w.z., jij en ik bezitten hetzelfde huis, kunnen er allebei in lopen op hetzelfde moment, maar komen elkaar dan NIET binnen tegen, tenzij we in dezelfde crew zitten. Een soort half online interieurs dus.

Mij lijkt optie 4 de meest waarschijnlijke, en wanneer je dan hetzelfde huis bezit binnen je crew, je wel als het ware "samenwoont". Op de koffie met wie je wil, niet met wie je niet wil. Echt een breinbreker.

Inderdaad. Wanneer je je huis betreed zou je wel eens in een aparte interieur wereld kunnen terecht komen. In geval dat spelers hetzelfde huis bezitten zitten ze elk in een aparte wereld en komen elkaar dus niet tegen. Je kunt van binnen naar buiten kijken maar misschien van buiten naar binnen niet. Dit lijkt me toch het meest logische.

Zoals het appartement van Playstation Network?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...