Jump to content

Life invader (ingame social network)


Jacky-2007

Recommended Posts

gallery_89338_70_277.png

Op de nieuwe GTA V website

http://www.rockstargames.com/V staat onderaan een button met de tekst "Share on Lifeinvader" die doorlinkt naar de volgende video:



http://www.youtube.com/watch?v=2cHuARlwQgE

Lifeinvader commercial

Rockstar Games insinueert in de video duidelijk om een ontzettende sneer hiermee uit te delen aan al onze social media. Het lijkt erop dat in GTA V het hele social network gebeuren echt uitgebreid is, en dat we er ook echt mee kunnen gaan werken in de game. Nou weten we dat Rockstar Games nogal eens op het echte internet zijn spoof verder uitwerkt, zoals we zagen bij IV met de website http://www.whattheydonotwantyoutoknow.com/ die inmiddels is leeggehaald.

Goed, uiteraard even uitgeprobeerd.. en ja hoor, de website lifeinvader.com bestaat! En levert tot nu toe de volgende pagina op:

gallery_89338_70_6975.png

Wat wel insinueert dat we hier binnenkort meer informatie kunnen verwachten! Zou Rockstar Games zo ver gaan dat je op die pagina gaat kunnen inloggen in het spel met bijvoorbeeld je Social Club account? Wordt het een ingame -offgame social network vol Rockstar fans? Welke mogelijkheden gaat de site wellicht bieden in de singleplayer, welke mogelijkheden in de multiplayer? Komt er een app van op de ingame smartphone?

Wellicht kunnen we op sommige screens of in trailers, interviews of previews, hierover al wat ontdekken! En daarnaast natuurlijk die website goed in de gaten houden, wellicht rolt daar binnenkort ook informatie op! Lang verhaal kort, welkom in het Lifeinvader topic!

Link to comment
Delen op andere websites

En wat bovendien leuk is:

622 Broadway
New York, NY 10012
US

Domain Name: LIFEINVADER.COM

Administrative Contact, Technical Contact: domains@take2games.com

Dus het is ook van Take-Two/Rockstar (al sinds 2011, overigens).

Ik durf geen inschatting te maken hoe uitgebreid het gaat worden. Ik denk eerlijk gezegd dat je er niet al te hoge verwachtingen van moet krijgen, aangezien het leeuwendeel aan teasersites vrij basaal was en puur de marketing diende. Social Club-achtige dingen hebben ze al, namelijk op - drumroll - Social Club, dus om daar nog een tweede systeem aan te hangen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, goeie check .Timothy! Die had ik verzaakt even te doen, had ook door een fan kunnen zijn geclaimd natuurlijk. ;)

Mijn persoonlijke verwachting is dat het ingame wel een aardige uitwerking heeft, zowel V als Online, maar dat er verder op de website inderdaad alleen wat eye candy volgt. :)

Link to comment
Delen op andere websites

IK had hier al een topic over gemaakt :(

>>http://www.gtaforum.nl/topic/127400-life-invader-video/

Zoals je in de hoofdpost kan lezen wil ik niet het filmpje bespreken in dit onderwerp, maar wat de verwachtingen zijn die we op dit forum hebben van de service in de game, en welke conclusies we hierover (denken te) kunnen trekken uit al het tot nu toe door Rockstar Games vrijgegeven materiaal.

Los daarvan, ja op zich kunnen de topics samengevoegd worden mits we daarvoor mijn meer algemene titel hanteren. Anders is het onderwerp te beperkt tot slechts de video ipv het netwerk. Ik post nu mobiel, dus mocht een (G)M of Admin dit lezen, wees me gerust voor met samenvoegen.

Ontopic: ik zit te bedenken welke leuke functionaliteit er uit de echte social media terug te vinden zou kunnen zijn. Voor Online lijken me statusupdates en het delen van ingame foto's zeker wel haalbaar, en natuurlijk het 'liken' en reageren op elkaars content. :)

>>> Door .Timothy: Ik vind het wel prima zo, eigenlijk :Y<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Raar dat tot nu toe niemand de opmerking maakte dat we misschien een... tablet krijgen in de game?! Het filmpje draait er immers rond, letterlijk en figuurlijk. ^_^

Bewerkt: door FoodForThought
Link to comment
Delen op andere websites

Dacht ik inderdaad net ook. Daarom lijkt LifeInvader me meer een parodie op Google dan op Facebook, want Facebook verkoopt geen eigen tabletten. Google verkoopt nu ook niet direct tabletten onder de naam Google, maar werkt wel mee op dat vlak.

Iemand al gezien trouwens dat de tekstballon op de LifeInvader-site wel een heel raar staartje heeft ? :clown:

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

ik weet niet of het al gezegd is(en of ik dit mag plaatsen volgens de forumregels?) maar volgens mij is het de bedoeling dat je het apparaat oplaad door er je eigen 'apparaat' in te stoppen zeg maar...

>>> Door Jacky-2007: Ontopic + GTA gerelateerd feit = conform forumregels. En.. Een enorme "+1" voor de keurige woordkeuze, mijn complimenten. :) <<<

*als aanvulling op het 'staartje'

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...