Jump to content

The Walking Dead: The Game


Davedavy

Recommended Posts

The Walking Dead

Ontwikkelaar: Telltale Games

Uitgever: Telltale Games

Genre: Puzzle/Action

Platforms: PC, xBox 360, PS3, Mac en iOS

Aantal spelers: 1

Release: Verschilt per episode, er is nu 1 seizoen met 5 episode's, een DLC en de komende weken komt seizoen 2.

Ik heb even gezocht naar het topic hiervan, en er was geen topic van! Schandalig als je het mij vraagt puh2.gif

Wie speelt dit ook en wat verwachten jullie van Seizoen 2?

P.S Kan een mod dit misschien verplaatsen naar Action & Adventure?

Bewerkt: door Visser23
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het echt een fantastisch spel, maar door de komst van The Last Of Us ben ik niet veel verder geraakt dan episode 2. :/

Omdat ik geen PS3 heb weet ik niet hoe goed TLOU is, maar ik raad je echt aan door te gaan :puh: Vanaf episode 3 word het pas echt spannend :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een geweldig spel is dit :tu:. Echt het beste spel van het jaar. Er gebeuren onverwachte dingen zoals het overleiden van iemand. In het begin mag je mensen wel

en mensen niet. Als er iemand dood gaat die je niet mag is het alsnog erg emotioneel. Het einde is helemaal zielig. Je denkt eerst aan een goed einde, maar je

kunt je tranen echt niet binnenhouden als je de laatste scene ziet. Dit spel verdient een dikke 10/10 :). En dat is niet overdreven.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat verwachten jullie van seizoen 2? Ik vraag me af of Clementime Odim(?) en die vrouw terug vind :puh: Ook denk ik dat die vrouw wat boos weg reed in de camper terug keert. Òòòf misschien word er zelfs een heel stuk geskipt :puh: Tijd voor een trailer vind ik :puh:

oDz4Kbj.jpg

Edit:

Er is al een tijdje een kleine teaser, en nog een paar video's met beelden via IGN en blijkbaar vind ze Omid en die vrouw niet :(

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

Spelen als clemy FTW :tu:. Zou voor en nadelen hebben. Je speelt als een onervaren peuter (maar wel een heel coole peuter :D) maar je kunt wel mooi door krappe plekken

gaan. Als volwassen persoon kun je veel meer: je bent ervaren en je bent lang ;).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...