Jump to content
Svenie

Win de GTA V uitvoering van de Bravado Banshee


Zojuist heeft Rockstar Games een nieuwsbericht online gezet, waarin ze ons laten weten dat ze in samenwerking met West Coast Customs een speciale 'one-of-a-kind' Bravado Banshee hebben samengesteld. Het gaat hier wel degelijk om een echt voertuig, en binnenkort krijgen we te horen wat we moeten doen om deze sportwagen te kunnen winnen. Word jij de gelukkige winnaar?

Bron: Rockstar Games

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Als Rockstar zo'n auto laat bouwen, dan zal het verschepen ook geen problemen zijn lijkt mij.

Verder lees ik meerdere keren dat je voor het in bezit hebben van een auto in het bezit moet zijn van een rijbewijs. Dat is niet zo; in principe mag iedereen een auto op naam hebben.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Als Rockstar zo'n auto laat bouwen, dan zal het verschepen ook geen problemen zijn lijkt mij.

Verder lees ik meerdere keren dat je voor het in bezit hebben van een auto in het bezit moet zijn van een rijbewijs. Dat is niet zo; in principe mag iedereen een auto op naam hebben.

dat klopt guardian

maar denk als je hem wint buiten amerika dat je de inport zelf moet doen.

lekker duur als je in nederland woond :*D belgie is het maar 500 euro :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Hier istie dan! Overigens heb ik geen idee waar deze foto vandaan komt. Ik kan `m zelf niet terugvinden op Google met reverse image search... EDIT: Hij komt van de Rockstar comments onder hun eigen post :)

Hoop wel dat ze de offset van die wielen nog wat gaan aanpassen, wat lelijk zeg, bah. Behalve dat wel echt tof.

Maar eh, hoop dat we binnenkort kunnen lezen hoe ze het precies hebben gedaan... Een bodykit maken is een ding, dat kun je in alle vormen en maten doen, maar hij lijkt wel heel goed op de in-game auto voor een simpele bodykit...? Vraag me af of ze het in-game 3d model hebben gebruikt om de mal van te maken met de computer(om te garanderen dat ie qua vorm perfect is) of dat die gasten inderdaad zo veel talent hebben dat ze `m konden laten lijken...

1E0E2BD7-94A3-46EC-BCAD-B950918FE00A-2232-000002319F3E9556.jpg

Bewerkt: door Mythbuster

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...