Jump to content

Ik ben bang dat GTA V het NET niet is!


Entiendo

Recommended Posts

Hey peeps,

Ik ben net zoals de meesten, al jaren aan het wachten op GTA5.

En dit is ook echt de langste maand van mijn leven en binnenkort worden dit de langste weken van mijn leven.

GTA San Andreas vond ik het meest complete spel. Zo compleet, dat mensen buiten Rockstar om, dit spel geperfectioneerd hebben door SA-MP te creëren.

Nu komen er steeds meer details vrij over GTA 5. We weten nu dat het zich afspeelt in Los Santos en we komen veel bekende dingen tegen die ook in San Andreas zijn gebruikt.

Vliegen, car modden, etc.

Kennelijk heeft Rockstar goed geluisterd naar de feedback van de gamers, nadat GTA4 voor velen een teleurstelling was.

Ook zijn er details vrij gekomen, dat er een multiplayer is en dat alles wat je in de normale game kan doen, je ook kan doen in multiplayer.

Ook kun je in multiplayer huizen gaan kopen, auto's kopen en je status verbreden door veel en goed te spelen.

Wat ik mij dus afvraag en wat mij erg zal gaan teleurstellen als dat zo is is het volgende:

- Kan je online ook alleen met je eigen vrienden spelen? Dus bijvoorbeeld een eigen map die je enkel kunt betreden met een wachtwoord?

Als dit niet zo is, dan is dit voor mij een zware FAIL. Ik heb namelijk geen zin in mensen die mijn game komen joinen om even te kloten.

Of bestormd worden door een clan van 10 man die de game gaan overnemen.

Ik hoorde namelijk dat je ook huizen kunt kopen in een online game. Hoe willen ze dat gaan doen?

Stel je voor dat iemand GTA 5 pas in januari koopt. Alle huizen zijn dan verkocht.

Ik hoop namelijk echt dat de online gamemode een RPG is.

Dus als je 1 server kiest en daar een huis koopt, dat dat de server is waar je altijd op kan spelen.

Ik vraag me namelijk ook af hoeveel servers Rockstar vrij moet maken om alle spelers een kans te geven om een huis te kopen en daar een leven op te kunnen bouwen.

Nogmaals. Ik hoop dat je een eigen server kunt hebben die alleen toegankelijk is voor je eigen vrienden. Pffff... ik ben zwaar aan het duimen. Dit is namelijk mijn enige zorg,

Bewerkt: door Entiendo
Link to comment
Delen op andere websites

Eigen server opzetten?

Als dat mogelijk is, dan zou dat top zijn.

Ik weet dat bij Battlefield, je daarvoor moet betalen.

Ik zou het geen enkel probleem vinden om daarvoor te betalen.

Als die optie er maar is.

Is toch vet? Dat je een eigen wereld hebt, die je alleen met je eigen vrienden kunt spelen? Of ervoor kiezen om het ook toegankelijk te maken voor niet-vrenden, maar pas als je zelf een eigen stekkie hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat als het niet zo mocht zijn, je het nog altijd zou kunnen suggereren bij R* zelf nadat GTA V al uitgekomen is.

Overigens, er is wel iets in GTA IV GFWL wat er op lijkt, dat je het joinen nadat je jouw game hebt aangemaakt kunt uitzetten. Als je dan voor aanvang van de game gezellig met je cluppie zit te wachten tot de game begint kan ook niemand jouw feestje verpesten en heb jij gewoon een hele plezierige game. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Was GTA 4 echt zo'n teleurstelling? Dat gevoel kreeg ik helemaal niet vanuit de community. Verder is alleen kunnen spelen met vrienden opgenomen in vrijwel ieder spel (wel in verschillende uitvoeringen) dus ik zou niet al te bang zijn dat dat hier niet inzit.

En Rockstar zal ongetwijfeld ook zelf over deze probelemen nagedacht hebben, dus dat komt vast goed. Sowieso moet R* meerdere servers op gaan zetten. Mijn hoop is dat ze gewoon de benodigde files op het internet dumpen zodat iedereen een GTA 5 servertje op mag zetten, maar ik denk dat ze net zo'n systeem gaan bouwen als in BF3, waar je servers kan huren en daar vervolgens jouw eigen regels op kan zetten.

Uiteraard is dit allemaal speculatie, want ze hebben nog maar nauwelijks echt info vrijgegeven over GTA 5 online (qua technische details dan).

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor je reactie KillerZero.

Ik weet niet of GTA 4 voor de meesten een teleurstelling was. Voor mij in ieder geval wel, en voor veel andere bekenden die ik persoonlijk ken ook.

Na een tijdje GTA 4 gespeeld te hebben wen je er wel aan, maar het gevoel die ik had bij GTA 3, Vice City en San Andreas kwam niet voor toen ik GTA 4 speelde.

Ik vind GTA 4 best depressief. Misschien komt het wel door het koude noordoosten, gezien Miami en San Andreas zich afspeelden in warmere gebieden, haha.

Link to comment
Delen op andere websites

er staan heel veel wolkenkrabbers in LS. in die wolkenkrabbers is er de mogelijkheid appartementen te plaatsen. en om te voorkomen dat deze allemaal opraken, zullen ze wel een script maken waardoor iedereen maar 1 huis heeft. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Entiendo, ik snap niet waar je je zo druk om maakt.

1. Rockstar maakt sinds ze multiplayer maken op next gen al multiplayers met het private match principe. Echt een miniscule kans dat er in GTA Online deze optie ontbreekt.

2. Het huizen issue kan simpelweg niet bestaan. GTA kent werkelijk miljoenen spelers. Je begrijpt zelf dat het niet mogelijk is dat de game vol zit met zoveel koopbare huizen. Rockstar gaat ons verbazen met een bizar goeie oplossing voor het "ik heb hetzelfde huis als mijn gamemaatjes"-verschijnsel. Het is al bekend dat je om ergens binnen te komen waar jij niet woont maar een maatje in de game wel, moet aanbellen. Ik vermoed dat wanneer je beide dezelfde shack bezit, je dan gewoon kan kiezen tussen visit en enter your home. Waarin je dus in een soort van parallel universum in dezelfde woning bent zonder dat je elkaar in de weg loopt. :7 Of misschien deel je dan wel een woning als je van dezelfde RGSC crew lid bent, wie weet. :)

Tenslotte, 1 sluit uit dat 2 niet mogelijk is. Je wil met vrienden een private match aanmaken, en logischerwijs vinden maatjes hetzelfde huis vet kicke dus kopen ze dezelfde woningen. Het elkaar joinen in een private match onmogelijk maken wanneer je hetzelfde huis bezit is derhalve ronduit belachelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV viel mij ook echt vies tegen, heb het echt amper gespeeld. Maar juist daarom en omdat Rockstar goed heeft geluisterd naar de community, denk ik dat V wel een succes gaat worden. Ook omdat het een wat zonniger spel wordt, het meer op San Andreas gebaseerd is. Gaat helemaal goed komen. ;)

Maar de langste maand van je leven? :') Stel je niet zo aan, het is maar een spelletje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben daar opzich wel benieuwd naar hoe ze dat gaam oplossen met mensen in dezelfde game met hetzelfde huis. Want als je bijv, bepaaldeopties kan kiezen om iemand te bezoeken of gewoon je huis in te gaam zou dat best droog zijn, maar echt een andere oplossing kan ik niet verzinnen, maar r* misschien wel!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...