Jump to content
Joriz

GTAV gelekt door Sony!


Sja, het is toch echt waar: GTA V is gelekt. Nee er is niet ingebroken bij Rockstar Games en het ligt ook niet aan hackers. Het is de eigen domme fout van Sony en Rockstar Games. Rockstar Games en Sony moesten nu zonodig Grand Theft Auto V als digitale preorder beschikbaar stellen. Via het digitale preorder-systeem van Sony kan je GTA V al eerder downloaden voor de PS3 waardoor je het op de releasedatum direct kan spelen. Je raadt het dus al. Ondanks dat alles op je eigen PS3 compleet beveiligd is gaat het downloaden van deze data van Sony compleet onbeveiligd. Dus ja, door deze domme fout van Sony heeft een klein deel van de GTA-community al toegang tot enkele files van GTA V. Nu wil ik natuurlijk niet te veel verklappen om alles te verpesten voor de release, maar op deze manier al wel een deel van de o zo fantastische soundtrack van Grand Theft Auto V gelekt. Verder is het spel gelukkig nog niet speelbaar omdat dit wel pas echt op de release van 17 september werkt.

Mijn verzoek aan iedereen is dan ook om alles nog zo veel mogelijk geheim te houden tot de release van GTA V. Wil je toch gratis GTA V spelen, dan kan je het spel gratis winnen.

Een willekeurig muzieknummer waarvan de clip zich afspeelt in Los Angeles

Update 24-08 23:58: Sony heeft inmiddels het aanbieden van de onbeveiligde data toegegeven en hiervoor excuses aangeboden. Inmiddels is het al niet meer mogelijk de bestanden via de Playstation Store te downloaden en is gelukkig door vele GTA-communities besloten de inhoud van deze onbeveiligde data geheim te houden tot de release van GTA5 op 17 september.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik hoop dat er in ieder geval genoeg mensen zijn die wel geduld hebben. En niet deze versie gaan gebruiken, en natuurlijk dat er geen Spoilers komen op het forum komen :Y

En niet deze versie gebruiken? Deze is niet eens speelbaar, het gaat hier enkel over wat audio files die gelekt zijn.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik hoop dat er in ieder geval genoeg mensen zijn die wel geduld hebben. En niet deze versie gaan gebruiken, en natuurlijk dat er geen Spoilers komen op het forum komen :Y

En niet deze versie gebruiken? Deze is niet eens speelbaar, het gaat hier enkel over wat audio files die gelekt zijn.

Er zijn wat geruchten dat er op meerdere manieren de game wel speelbaar is. Maar daar is nog niets over gezegd via Rockstar Games of Sony.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik probeer al een tijdje weg te blijven bij game websites en gtagames.nl ik wil gewoon verrast worden, er word al teveel vertelt! XD

Dit nieuws was natuurlijk te groot om te negeren. Al heb ik er bewust voor gekozen verder niet in te gaan op wat er nu allemaal precies gelekt is. Ook zoals Jacky-2007 zei zullen de spoilertags op het forum weer van pas komen en zullen we er zeker op gaan letten dat leden het plot en ander info niet voor andere verklappen en verpesten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...