Jump to content

Kinderen in GTA


IndoGuus

Recommended Posts

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    6

  • FcUtreg4Life

    6

  • Michael

    5

  • JJ-B

    4

En waar denk jij dat de begrippen child en parentp vandaan komen? :7

Kinderen in GTA gaat voor gedonder zorgen omdat je de mogelijkheid hebt ze neer kan schieten. Overheden en bezorgde ouders kijken niet verder dan dat, ook al is het eigenlijk de keuze aan de speler wat hij/zij doet met kinderen in GTA. Het zal aanstootgevend zijn en het gezeik dat vooral dit spel aanzet tot geweld zal alleen maar toenemen. Kinderen moeten ze alleen al daarvoor er gewoon uitlaten.

Link to comment
Delen op andere websites

En waar denk jij dat de begrippen child en parentp vandaan komen? :7

Draai de pagina eens om en dan snap je waar die opmerking over gaat.

Ik denk ook dat het waarschijnlijker is dat die codes acties of nieuwe situaties zou beschrijven (FIB Building bijvoorbeeld) dan dat het daadwerkelijk over kinderen ging.

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen in GTA gaat voor gedonder zorgen omdat je de mogelijkheid hebt ze neer kan schieten. Overheden en bezorgde ouders kijken niet verder dan dat, ook al is het eigenlijk de keuze aan de speler wat hij/zij doet met kinderen in GTA. Het zal aanstootgevend zijn en het gezeik dat vooral dit spel aanzet tot geweld zal alleen maar toenemen. Kinderen moeten ze alleen al daarvoor er gewoon uitlaten.

Dit, al ben ik het niet eens met je conclusie... Ik vind het zo hatelijk dat de imbeciele achterlijke meerderheid (?) het ''voor het zeggen heeft (in NL) :S! Laat de politiek alle zwak-/laag-/minderbegaafden nou eens negeren! Dergelijke lieden kijken, zoals je al zei, niet verder dan hun neus lang is, dus ook niet verder dan ze kunnen denken. Afmaken en negeren luidt mijn devies...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 1 year later...

Ik vind het niet zo erg dat er geen kinderen in zitten. Laat ik het zo zeggen, ik mis ze niet. Zoals al vaak genoemd kan het voor gezeur zorgen bij ouderen en de overheid. Tegenargument kan zijn dat het een spel voor 18+ is en die mensen zelf goed na kunnen denken over normen en waarden. Maar goed, er zitten altijd rotte appels tussen. Daarnaast vind ik het ook niet in een spel als GTA passen. Een kind zou nooit een opdrachtgever kunnen zijn. En een opdrachtgever zou niet zo gauw een kind hebben, bij VCS was het meer een uitzondering en op een andere manier. Dat ze dan op straat lopen heeft dan weinig een meerwaarde. Ze kunnen bijvoorbeeld niet autorijden. Al weet ik niet hoe moeilijk dat is om zo'n uitsluitsel te programmeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis 't eerlijk gezegd totaal niet. Als ze werkelijk kinderen in GTA hadden gestopt kreeg je er alleen maar gedonder van, en dat zou GTA een

slechte 'imago' kunnen opleveren. Daarnaast kun je de leeftijd ook flink gaan opschroeven naar 20 jaar of zo.. Conclusie; 'nee'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...