Jump to content

[SPOILER] GTA V intro video


mystery159

Recommended Posts

Zojuist even op youtube gekeken of er toevallig al wat gameplay online stond. Die zoektocht bleef tot zover zonder resultaat.

Ik heb echter wel een video gevonden waarin GTA V wordt opgestart. Hij komt over alsof het de echte intro is.

Wat denken jullie?

http://www.youtube.com/watch?v=hGB-UF-BvkY

>>> Door .Timothy: Voeg alsjeblieft [spoilerS] toe aan de titel.<<<

Bewerkt: door .Timothy
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan bevestigen dat het stukje met de politieauto's en R* logo's echt is, deze is ook in de PSN files van GTA V te vinden.

.

Hoe komen jullie aan deze PSN files? Staan ze gepubliceerd (al dan niet illegaal) op het web?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan bevestigen dat het stukje met de politieauto's en R* logo's echt is, deze is ook in de PSN files van GTA V te vinden.

.

Hoe komen jullie aan deze PSN files? Staan ze gepubliceerd (al dan niet illegaal) op het web?

Hier ga ik i.v.m. de forumregels niet verder over uitweiden ;)

Versta ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens helemaal op het einde is er een seconde te zien van een TV spot. Ik weet niet hoor, maar ik moet het toch eerst echt zelf zien, voordat ik kan zeggen dat het echt is. Ik ben nu vooral sceptisch naar de titel "intro video"

Link to comment
Delen op andere websites

Damn, eerst had ik een topic gemaakt over hoe de laatste weken voor de release mensen bezig zullen zijn. Veel domme opmerkingen gekregen dat je echt een probleem hebt als je niet kan wachten. En nou zijn er gewoon al mensen bezig met spoilers en uitgelekte dingen.

HEB IS GEDULD, NOG 22 DAGEN MAN! :D :D

Wat ik raar vindt is dat ik nauwelijks met gta V in mijn hoofd zit de laatste paar weken, iets wat ik niet had verwacht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...