Jump to content

Nieuwe informatie en screens - GTA V: Special & Collectors Editions


HA5H

Recommended Posts

Ik vond de Zeppelin leuk als extra. Kleren, karakters en voertuigen en alles vind ik leuk voor iedereen die dit gaat krijgen, maar ingame voordelen vind ik slecht. Had ik eigenlijk niet verwacht van R*.. Jammer dit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    3

  • .Timothy

    2

  • Jacky-2007

    2

  • GTA5VehicleFreak

    2

Dat ze er wat extra in gooien voor de special edition snap ik wel, maar die 25% special ability vind ik wel heel erg jammer. Dan heb je een behoorlijk voordeel ten opzichte van de rest. Beetje jammer, maar ze willen zo veel mogelijk centjes verdienen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat Rockstar hier wel serieus in te kort geschoten is, of in België toch... Toen ik in - ik denk - april of mei keek waren alle CE's al uitverkocht. En toen waren die nog niet zo lang verkrijgbaar, denk ik? Of wel

Enfin, zo erg vind ik het niet, maar die Khameleon ziet er wel zeer mooi (en snel) uit. :o

Dat wordt lenen. :)

Bewerkt: door FoodForThought
Link to comment
Delen op andere websites

"lenen" ja, right.. :7 Dat ding wordt roofgoed vermoed ik, en wellicht die speciale wapens ook. Volgens Benzies kan je namelijk wel auto's van andere spelers afpakken in MP en die dan in je eigen garage zetten... :7

Dat ze er wat extra in gooien voor de special edition snap ik wel, maar die 25% special ability vind ik wel heel erg jammer. Dan heb je een behoorlijk voordeel ten opzichte van de rest. Beetje jammer, maar ze willen zo veel mogelijk centjes verdienen...

Dit maakt voor mij eigenlijk een heleboel goed, weet je dat? Het betekent vermoedelijk in de praktijk dat de CE spelers in de singleplayer gewoon een stukje minder uitdaging ervaren bij het spelen van de game, met name in het begin waarin je feitelijk nog geen special ability percentage hoort te hebben. Lullig voor ze, ik vind het wel prettig dat ik dat niet krijg. :7
Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze er wat extra in gooien voor de special edition snap ik wel, maar die 25% special ability vind ik wel heel erg jammer. Dan heb je een behoorlijk voordeel ten opzichte van de rest. Beetje jammer, maar ze willen zo veel mogelijk centjes verdienen...

Dit maakt voor mij eigenlijk een heleboel goed, weet je dat? Het betekent vermoedelijk in de praktijk dat de CE spelers in de singleplayer gewoon een stukje minder uitdaging ervaren bij het spelen van de game, met name in het begin waarin je feitelijk nog geen special ability percentage hoort te hebben. Lullig voor ze, ik vind het wel prettig dat ik dat niet krijg. emo.gif

Ik vind dat het gewoon niet hoort, betalen om sterker te zijn dan je tegenstanders. Doe je zo je best een gebalanceerde titel uit te brengen, ga je extra powers verkopen. Een outfit, kapsel of een tatoeage vind ik niet meer dan logisch, auto's enzo kan ik nog wel inkomen. Wapens wordt al een stuk minder, maar dit soort abilities? Gaat nergens over.

En ik neem aan dat je gewoon de keuze hebt om het in te schakelen, net zoals je de keuze hebt om een wagen wel of niet te gebruiken/kopen. En in de singleplayer interesseert het me een stuk minder, dan heb ik er geen last van. En als iemand er geld voor over heeft om 'legaal' te cheaten, prima, het zijn mijn centjes niet. Maar online hoort alles gewoon gelijk te zijn, maar de dollartekentjes in de ogen van de producers overheersen...

Niet dat dit me ervan gaat weerhouden het te spelen. :') Vind het alleen erg jammer.

Link to comment
Delen op andere websites

Boost voor je 'Special Ability'

Michael, Franklin en Trevor hebben ieder hun eigen unieke 'special ability' welke kunnen worden ingezet wanneer de 'Special Ability'-meter opgevuld is door het uitvoeren van verschillende acties. Bij het kopen van de Special- en Collector's Edition van GTA: V krijg je een boost voor het opvullen van deze meter waardoor deze 25% sneller vol zal zijn.

euhm volgens mij is het alleen in single player

dus snap niet waar je je zo druk om maakt

Link to comment
Delen op andere websites

"lenen" ja, right.. :7 Dat ding wordt roofgoed vermoed ik, en wellicht die speciale wapens ook. Volgens Benzies kan je namelijk wel auto's van andere spelers afpakken in MP en die dan in je eigen garage zetten... :7

In het interview met CVG had hij het wel over een soort puntensysteem - laten we het karma noemen ^_^. Als hij de naam gaf, dan ben ik die vergeten. Andere spelers op de server zouden, of beter: zullen, jouw karma kunnen zien en dus kunnen beslissen om niet met jou samen te werken. Het voorbeeld die hij gaf was iemands geparkeerde auto vernietigen met bijv. een rocket launcher. Het zou me dus niet verbazen mocht iemands auto stelen ook 'bad karma points' oplevert.

Al bij al vind ik dit een serieuze verbetering. Zeker in TBOGT kwam je soms vervelende spelers tegen die je constant met een Buzzard beschoten. Een kilometer deftig rijden zat er toen niet in. En geef toe, het zou wel erg sneu zijn om je spiksplinternieuwe Shamal van een kleine 2 miljoen in game-dollars zomaar in vlammen te zien opgaan.

Ik vraag me alleen af hoe ze dit concreet zullen uitwerken, want iedereen hangt toch graag even de ambetanterik uit? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar iemand stuurde mij een link naar deze foto:

>>> Door Jacky-2007: Je zit hier zeker goed! Echter niet voor het plaatsen van die afbeelding, daar om verwijderd. Gelieve dit tot 17 september niet op het forum te plaatsen. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...