Jump to content

[10JR] Admins (laten zich) Strippen - Contest


PatrickW

Recommended Posts

  • Reacties 44
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • PatrickW

    10

  • Guardian1980

    4

  • SpacyColours

    4

  • 3L1077

    4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dutchy3010 en GTA-sheep zijn tamelijk bewerkelijk, omdat ze uit meerdere onderdelen bestaan.

Was Lantyz ook niet zo'n geval? Ik meen me een groep leden te herinneren die helemaal overstuur waren toen Lantyz z'n staart binnen één strip in twee richtingen krulde..

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik admin-strips ontdekte (ik las nooit de blogs) heb ik een halve middag gespendeerd aan het doorkijken van alle strips. Die strips behoren voor mij tot één van de grappigste dingen op dit forum, met dezelfde humorkwaliteit als Dirkjan, maar dan anders. Leuke contest dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe passen jullie je characters aan? Zo zie ik PW lachen, maar dat kan enkel door je character aan te passen(Create Character). En laat die editor nu eens maar enkel "Random Character" accepteren..

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

@Stemtopic: Er zitten erg leuke stripjes tussen. Maar kun je niet een beetje "cheaten" door de volle 8 punten aan jezelf te geven, indien je wat hebt ingezonden? :puh:

Maar dan verlies je meteen de eer die je wint weer.

Ik ben nu trouwens toch wel heel benieuwd of er iets te winnen valt. Een eh... passende beloning van Dutchy zou niet verkeerd zijn. :$

Bewerkt: door SpacyColours
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...