Jump to content

Nintendo 2DS


Mrkwark

Recommended Posts



559785_235639993251822_1386925888_n.jpg
Vertel eens wat vinden jullie hiervan ?


Ik ga hem halen !
Alleen beetje jammer dat ze nu aan het uitmelken zijn..



Edit: altijd fijn als het me niet lukt om het filmpje op het forum te krijgen dan maar via een url :puh:

>>> Door Bassieboy35: Nu wel. ;)<<<
Link to comment
Delen op andere websites

Eerst dacht ik dat je een grap maakte en dat het nep was, maar...

Are you serious? Vind het persoonlijk een lelijk design en de kans op krassen is zo toch veel groter?! Wel een mooi alternatief om de nieuwste games te spelen. Nee, geef mij maar m'n oude vertrouwde Nintendo DS Lite. :puh:

Hopelijk wordt het niet zo'n flop als de Wii U. Nintendo is altijd al marktleider geweest op gebied van handheld gaming en ik denk dat ze zich daar beter op kunnen focussen dan op hun consoles. Want met de komst van gamen op ios en android komt handheld gaming in gevaar. Nintendo moet dus blijven innoveren op dat gebied, willen ze het in stand houden.

Leuk idee, maar ben benieuwd hoe het aanslaat. Voor mij hoeft het niet zo zeer. Ik spaar wel door voor een Playstation 4. ;)

Ik denk dat ze moeilijke tijden tegemoet gaan met de moordende concurrentie van o.a. SONY en Microsoft... Zou zonde zijn als het 'Nintendo-avontuur' ophoud...

Bewerkt: door IndoGuus
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een supergoed idee van ze. Dit ding kan DS en 3DS games spelen en kost maar een prikkie. Alles wat je inlevert tov de 3DS is 3D (en wie gebruikte dat nou?), dus zo kunnen ze alle game verkopen een prima boost geven. Verder zal er niet bijzonder veel ontwikkelingskosten in hebben gezeten en hebben ze hem er dus binnen no-time uit. Prima idee van ze!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het een supergoed idee van ze. Dit ding kan DS en 3DS games spelen en kost maar een prikkie. Alles wat je inlevert tov de 3DS is 3D (en wie gebruikte dat nou?), dus zo kunnen ze alle game verkopen een prima boost geven. Verder zal er niet bijzonder veel ontwikkelingskosten in hebben gezeten en hebben ze hem er dus binnen no-time uit. Prima idee van ze!

Daar ben ik het niet mee eens. De 2DS zal 130 dollar gaan kosten en als ze daar voor Europa, zoals wel vaker, 130 euro van maken dan is een gewone 3DS maar 20 euro duurder. Als ze echt een goedkoper apparaat hadden willen neerzetten voor dezelfde games, dan hadden ze in mijn ogen minstens onder de 100 euro moeten gaan zitten.

Topic verplaatst naar Games Info & Chat.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan er games op spelen, en hij kost minder. Wat wil je meer? 3D? Dan zul je een 3DS moeten kopen.

Ik vind het een supergoed idee van ze. Dit ding kan DS en 3DS games spelen en kost maar een prikkie. Alles wat je inlevert tov de 3DS is 3D (en wie gebruikte dat nou?), dus zo kunnen ze alle game verkopen een prima boost geven. Verder zal er niet bijzonder veel ontwikkelingskosten in hebben gezeten en hebben ze hem er dus binnen no-time uit. Prima idee van ze!
Daar ben ik het niet mee eens. De 2DS zal 130 dollar gaan kosten en als ze daar voor Europa, zoals wel vaker, 130 euro van maken dan is een gewone 3DS maar 20 euro duurder. Als ze echt een goedkoper apparaat hadden willen neerzetten voor dezelfde games, dan hadden ze in mijn ogen minstens onder de 100 euro moeten gaan zitten. Topic verplaatst naar Games Info & Chat.

Tja, in principe kost ie 96 euro, dus het ligt niet aan Nintendo, maar aan het gedoe tussen de dollar en de euro... Want de 3DS kost omgerekend 130 euro.

Bewerkt: door 3L1077
Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste dat ik dacht toen ik het vanmiddag ergens zag op Facebook: "Wat een spuuglelijk en lomp ding, zeg." En dan blijkt het nog niet eens fake te zijn. :7 Je merkt nu gewoon dat Nintendo wat probeert te stunten met nieuwe producten die totaal niet aanslaan. Ze gaan zo alleen maar de afgrond in met dit soort pogingen om wat te bereiken in de wereld van gameplatformen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet je wat het nou is: Nintendo wordt altijd gehackt, net een nieuw product en meteen gehackt!

Ik vind het best zielig, want Nintendo begon wel met het game consoles. Alleen de rivalen Microsoft en Sony die er bij zijn gekomen doen het 20x beter. Tjaa...

Ik vind wel dat Nintendo moet blijven en ik denk dat trouwe Nintendo-fans hun steunen.

Arme Nintendo...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...