Jump to content

Nintendo 2DS


Mrkwark

Recommended Posts

Ik vind het een supergoed idee van ze. Dit ding kan DS en 3DS games spelen en kost maar een prikkie. Alles wat je inlevert tov de 3DS is 3D (en wie gebruikte dat nou?), dus zo kunnen ze alle game verkopen een prima boost geven. Verder zal er niet bijzonder veel ontwikkelingskosten in hebben gezeten en hebben ze hem er dus binnen no-time uit. Prima idee van ze!

Daar ben ik het niet mee eens. De 2DS zal 130 dollar gaan kosten en als ze daar voor Europa, zoals wel vaker, 130 euro van maken dan is een gewone 3DS maar 20 euro duurder. Als ze echt een goedkoper apparaat hadden willen neerzetten voor dezelfde games, dan hadden ze in mijn ogen minstens onder de 100 euro moeten gaan zitten.

Topic verplaatst naar Games Info & Chat.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat de verkoopprijs inderdaad onder de honderd euro zou vallen. Als de prijs zo dicht op de 3DS zit is het een raar idee om dit ding op de markt te zetten. Als ze hem daarintegen voor rond de 80 zouden verkopen zou het een geniaal ding zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Mark, waarom vind jij het echt nodig om ALLES te halen dat tegenwoordig uitkomt. Shop verslaving is het. :7

Anyway, ik vind het maar een lelijk ding en ben ook zeker niet van plan het ding te halen. Zijn er al niet genoeg varianten van de DS? Volgens mij is dit weer een nutteloze poging van Nintendo dat toch niet gaat aanslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn er al niet genoeg varianten van de DS?

Daar heb je het al, de ''DS''. Dit apparaatje speelt ook nog eens 3DS spellen af.

Anyways, ik vind dit een goede move van Nintendo hoor. Ik denk dat vooral de wat jongere generatie met weinig geld een goedkopere variant van de 3DS zeker niet af zal slaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Mark, waarom vind jij het echt nodig om ALLES te halen dat tegenwoordig uitkomt. Shop verslaving is het. :7

Anyway, ik vind het maar een lelijk ding en ben ook zeker niet van plan het ding te halen. Zijn er al niet genoeg varianten van de DS? Volgens mij is dit weer een nutteloze poging van Nintendo dat toch niet gaat aanslaan.

Ik denk als ik deze console koop dat ik het als hebbedingentje koop, verder niet :puh:

Dat dus Dave, en sinds ik een Game collectie heb moet deze er natuurlijk wel bij he ;)

Bewerkt: door Mrkwark
Link to comment
Delen op andere websites

Mark, waarom vind jij het echt nodig om ALLES te halen dat tegenwoordig uitkomt. Shop verslaving is het. :7

Anyway, ik vind het maar een lelijk ding en ben ook zeker niet van plan het ding te halen. Zijn er al niet genoeg varianten van de DS? Volgens mij is dit weer een nutteloze poging van Nintendo dat toch niet gaat aanslaan.

Ik denk als ik deze console koop dat ik het als hebbedingentje koop, verder niet :puh:

Dat dus Dave, en sinds ik een Game collectie heb moet deze er natuurlijk wel bij he ;)

Maar ik wil wel duidelijk maken dat ik de design sowieso vreselijk vind. Het is gewoon plat, helemaal plat! En dat onderste scherm is enorm klein, dus dat kan weer betekenen dat ze meer van die versies willen maken. Terwijl mijn Nintendo DSi XL een grotere onder scherm heeft :?

Link to comment
Delen op andere websites

WAt een lelijk ding, je kan 'm niet eens inklappen en het wordt alleen maar uitgemolken... jammer dit. Het wordt eens tijd dat Nintendo met een helemaal nieuwe handheld komt. Misschien vergelijkbaar met de PSP. Of iets met beamer oid, ze lopen toch wel voor op techniek vaak maar werken het net niet goed of ver genoeg uit naar mijn mening

Link to comment
Delen op andere websites

WAt een lelijk ding, je kan 'm niet eens inklappen en het wordt alleen maar uitgemolken... jammer dit. Het wordt eens tijd dat Nintendo met een helemaal nieuwe handheld komt. Misschien vergelijkbaar met de PSP. Of iets met beamer oid, ze lopen toch wel voor op techniek vaak maar werken het net niet goed of ver genoeg uit naar mijn mening

Oh, en als het weer op de PSP lijkt dan flippen de meeste mensen hem weer omdat Nintendo kopieert van Sony? Nintendo heeft hun eigen wijze van maken. Je weet niet wat hun aan het plannen zijn.. :7

Link to comment
Delen op andere websites

WAt een lelijk ding, je kan 'm niet eens inklappen en het wordt alleen maar uitgemolken... jammer dit. Het wordt eens tijd dat Nintendo met een helemaal nieuwe handheld komt. Misschien vergelijkbaar met de PSP. Of iets met beamer oid, ze lopen toch wel voor op techniek vaak maar werken het net niet goed of ver genoeg uit naar mijn mening

Oh, en als het weer op de PSP lijkt dan flippen de meeste mensen hem weer omdat Nintendo kopieert van Sony? Nintendo heeft hun eigen wijze van maken. Je weet niet wat hun aan het plannen zijn.. :7

Je slaat de spijker op zijn kop, Michael. Je beweert dat Nintendo zijn eigen wijze heeft als het gaat om het bedenken van productontwerpen, maar we zijn als consument gewend een inklapbare Nintendo te zien in die serie (van DS, DSi, 3DS enz. enz.). Nu vallen ze ineens buiten het bootje met dit ontwerp, in mijn ogen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

WAt een lelijk ding, je kan 'm niet eens inklappen en het wordt alleen maar uitgemolken... jammer dit. Het wordt eens tijd dat Nintendo met een helemaal nieuwe handheld komt. Misschien vergelijkbaar met de PSP. Of iets met beamer oid, ze lopen toch wel voor op techniek vaak maar werken het net niet goed of ver genoeg uit naar mijn mening

Oh, en als het weer op de PSP lijkt dan flippen de meeste mensen hem weer omdat Nintendo kopieert van Sony? Nintendo heeft hun eigen wijze van maken. Je weet niet wat hun aan het plannen zijn.. :7

[...] Maar we zijn als consument gewend een inklapbare Nintendo te zien in die serie (van DS, DSi, 3DS enz. enz.).

Ik ook hoor, ik heb zelf ook een Nintendo DSi XL en een Nintendo DS. Allemaal inklapbaar, maar bij mijn Nintendo DS is die inklapbare gedeelte helemaal kapot gegaan, en dat vind ik nou weer het betere van deze versie. En kijk, het is niet hun prachtigste ontwerp. En nee, het is niet de grootste schermen bij de andere console's. Maar ik vind het juist prachtig voor de kinderen die nog geen geld hebben voor een dure Nintendo 3DS of een andere merkproduct van hun merk en dat dit product dat voor hun komt. Kijk, als je het klepje gewoon wilt hebben koop je een Nintendo 3DS. Maar dat lijkt me aan ieders eigen smaak :7

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het wel een leuk dingetje, qua vormgeving een soort hedendaagse Gameboy. Dat je er zowel DS als 3DS games op kan spelen zie ik als groot voordeel, maar dan vooral als je die beiden nog niet hebt en je niet kan kiezen welke je zou willen. Voor iemand die al een DS of 3DS heeft is deze extra aankoop wellicht teveel van het goede.

Daarnaast vind ik het niet vreemd dat de meesten hier er niet zo positief over zijn. Velen van jullie spelen GTA en dergelijke, oorlogsspellen en sportspellen. Dat zijn juist niet die spellen waarmee Nintendo het probeert.

Link to comment
Delen op andere websites

Daarnaast vind ik het niet vreemd dat de meesten hier er niet zo positief over zijn. Velen van jullie spelen GTA en dergelijke, oorlogsspellen en sportspellen. Dat zijn juist niet die spellen waarmee Nintendo het probeert.

Daar heb je wel 'n punt. Met Call Of Duty zul je de (gemiddelde) kleuter niet aanspreken, en vice versa dan ook niet als je ons wilt aanspreken met 'kleuterspeelgoed'. Ik zet het wel tussen de haakjes, omdat er natuurlijk mensen zijn die Nintendo wel leuk vinden, om zich bijvoorbeeld over even te kunnen afsluiten van de buitenwereld, op de trei bijvoorbeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat vooral de wat jongere generatie met weinig geld een goedkopere variant van de 3DS zeker niet af zal slaan.

Hehe, iemand die het snapt. Mensen die meteen reageren met "Nitendo gaat failliet met deze fail!" hebben geen idee waar ze het over hebben, deze console is gericht op jonge kinderen. Verder zou hij €50 euro goedkoper worden dan huidige console's.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...