Jump to content

Crew Hierarchies voor GTA online


SimonHood

Recommended Posts

Na het lezen van deze tweet: https://twitter.com/RockstarGames/status/372803124823482369/photo/1 van Rockstar kwam ik terecht op het newswire van Rockstar. Hier las ik dat je door middel van de Social Club een crew kan samenstellen voor GTA Online.

Hier is het hele artikel te lezen: http://www.rockstargames.com/newswire/article/51281/introducing-crew-hierarchies.html

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk om even te delen inderdaad. Het is sinds Max Payne 3 overigens dat dit crewsysteem op RGSC bestaat, en al even bekend dat de crews ook in V gaan worden gebruikt. Het is een leuke functionaliteit, ik vind dat vooral omdat je op die manier crossplatform kan ranken met vrienden, al kan je niet bij elkaar in dezelfde game rondwandelen.

Het hyrarchiënsysteem is wel nieuw zie ik, dat ziet er indrukwekkend uit! :tu:

Mocht je een eigen crew starten en je wil die vullen met forumleden om samen online te spelen, dan kan dat op dit forum. In Multiplayer > Clans kan je een clan starten waarmee je dan op het forum leden verzamelt voor je crew, om vervolgens hiermee samen online te gaan. Al je afspraken om samen te gamen, in clan termen vaak meetings genoemd, kan je dan hier op het forum aankondigen.

Lees wel goed eerst de regels in het clans forum. Er zitten wat afspraken bij, waaronder dat je niet zomaar wat begint maar eerst even een voorstel stuurt naar de moderators van de multiplayer fora. Die kunnen je ook eventueel helpen met het opzetten/vormgeven; vragen staat vrij! :tu:

Je kan je ook altijd aanmelden bij een bestaande clan uiteraard, die gebruiken ook crews. Ook die vindt je op hetzelfde plekje op de index.

Link to comment
Delen op andere websites

Best een leuke toevoeging, in mijn ogen.

Mijn vraag is echter of het altijd hetzelfde patroon zal volgen, één leider, twee daaronder, drie daaronder, vier daaronder, en daaronder de gewone leden.

Misschien is het mogeijk om één leider met één eronder te hebben, en dan bijvoorbeeld vijf daaronder, en dan weer drie - dat hoop ik toch, anders zou het nogal spijtig zijn.

Zal dit trouwens verplicht zijn?

Link to comment
Delen op andere websites

Best een leuke toevoeging, in mijn ogen.

Mijn vraag is echter of het altijd hetzelfde patroon zal volgen, één leider, twee daaronder, drie daaronder, vier daaronder, en daaronder de gewone leden.

Misschien is het mogeijk om één leider met één eronder te hebben, en dan bijvoorbeeld vijf daaronder, en dan weer drie - dat hoop ik toch, anders zou het nogal spijtig zijn.

Ik heb net een crew gezien die bestond uit één leider, één daaronder, vijf daaronder, 3 daaronder en daaronder de gewone leden dus het is zeker mogelijk om daar aanpassingen in te brengen!

Het lijkt mij overigens zeer leuk om een crew te beginnen met mensen van dit forum zodat je ook gewoon lekker Nederlands kan communiceren en alles kan bespreken. Is er toevallig een vrijwilliger die dit op sleeptouw wilt nemen, ik snap namelijk nog niet bepaald veel van dit clangedoe..

Bewerkt: door SimonHood
Link to comment
Delen op andere websites

Dan kunnen we hier weer ontopic. :tu: Het is een mooie toevoeging aan het crewssysteem zoals ik het zie nu. Geeft de ruimte om een soortvan indeling te maken in je crew. Ik ben wel benieuwd in hoeverre bijvoorbeeld titels te tweaken zijn, dat ga ik nog verkennen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...