Jump to content

GTA V Official Trailer om 17.00 uur!


p-p

Recommended Posts

R* heeft op Twitter het volgende bericht getweet:

@RockstarGames: 11am ET tmrw. #GTAV Official Trailer at rockstargames.com. Also look for it to debut on TV this Sunday night during Breaking Bad.

11am Eastern = 4pm GMT = 17.00 uur Nederlandse tijd

Bron:

Betekend dit dat de trailer inderdaad maar een hele korte trailer wordt, slechts een minuut lang? Enkel en alleen geschikt als reclame? We zullen moeten afwachten tot morgen 17.00 uur Nederlandse tijd!

Bewerkt: door p-p
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er zin in :tu:. Ik ga GTA 5 standaard versie volgende week bij bol.com pre-orderen. Ik speel nu gta IV, en mocht ik nog tijd hebben speel ik ook de episodes :).

Ik hoop dat we nu wat van de features te zien krijgen zoals minigames. Ook de storyline ben ik wel benieuwd naar en wat meer van het onder water leven lijkt me

ook wel vet. Hopelijk gaan ze in die submarine :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie geen relatie tussen het uitkomen van de video en die 9gag post, maar daarover even kort offtopic: aangezien de game zijn "gold-status" heeft bereikt zou dat schijfje weleens echt kunnen zijn. Anderzijds is het 9gag.. :7

Ontopic: Reclames kunnen lang of kort zijn, dus ook al hebben we het blijkbaar over de officiële tv spot, wil dat nog niet zeggen dat de video een hele korte is. ;) Nog iets minder dan tien uur, dan weten we het allemaal! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic. Mijn excuses voor het plaatsen in verkeerde topic. Was niet echt nuchter op dat moment hahahaa.

Ontopic : Ik beb wel zeer benieuwt wat ze in het filmpje gaan laten zien, ik verwacht er in ieder geval niet veel van, maar ben daarin tegen wel zeer benieuwt.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...