Jump to content

Personages en verhaallijn


.Timothy

Recommended Posts

Lijkt erop dat Michael niet vrijwillig terug in het criminele leven stapt, maar eigenlijk wat gedwongen wordt. Het lijkt dat Franklin hem eerst gaat benaderen, dat Michael vervolgens in een of andere situatie terechtkomt waarna hij Trevor weer tegenkomt. Door die situatie heeft hij geen andere keuze dan weer in het criminele leven te stappen.

Het lijkt erop dat de volgorde van introductie dan Franklin-Michael-Trevor zou worden.

Zoals ik al dacht is er iets gebeurd in het verleden tussen Michael en Trevor. Ik geloof dat het gaat om die deal met de FIB waar Michael van profiteerde, maar Trevor blijkbaar niet.

Bewerkt: door thebig
Link to comment
Delen op andere websites

De persoon met zijn zwart T shirt die achter Trevor loopt kwam volgens mij ook voor op het einde van de trailer die over Trevor ging, alleen droeg hij daar wel een masker. Misschien een lid van een bende die Trevor heeft opgericht nadat hij en Michael uit elkaar gingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Et leek erop dat michael en trevor toch soms wat ruzie hadden?

Toen trevor dat vierkante object (laptop?) Uit michaels handen pakte

Dat was geloof ik een Briefcase(koffertje) met de buit van een of andere heist, ze hadden geloof ik ruzie over wie de buit kreeg :)

Bewerkt: door K1ngDamien
Link to comment
Delen op andere websites

Misschien een lid van een bende die Trevor heeft opgericht nadat hij en Michael uit elkaar gingen?

Ik denk eerder een van de huurlingen voor een overval. Waarschijnlijk komen die wel terug door het spel en krijg je niet steeds andere mensen om in te huren. Zou maar raar lijken dat het drietal tegen veel mensen zeggen dat ze een overval willen plegen.

Link to comment
Delen op andere websites

In deze trailer kon je goed het gedrag van de personages ervaren en het is wel gebleken dat het niet altijd even soepel loopt. Wie weet kunnen we een uiteindelijk een scheiding verwachten tussen Michael en zijn vrouw? Een wilde gok, maar in dit soort films gebeurt dit vaak namelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

In iedergeval, Michael is niet echt heel gelukkig. En Trevor is ook echt geen lief mannetje :puh: Weer ijzersterke personages gemaakt door Rockstargames. Top gedaan weer! Ik ga zo mega erg genieten van gta 5! Trevor blijft mijn favoriet. Ik ga van hem meer badass maken dan hij al is :D

Link to comment
Delen op andere websites

Allemaal goeie theoriën, denk dat jullie er niet ver naast blijken te zitten straks. :)

Il denk dat Trevor vanwege zijn "schijt aan alles"-uitstraling ook weleens mijn favoriet kan worden. Prachtig in elkaar gezet dat figuur, en ik zei het al eens eerder, hij doet me tot nu toe nog steeds heel erg denken aan "howling mad" Murdock uit the A-Team, door de combinatie vliegenier- zo gek als een deur. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek toevallig dat stukje even na dat Michael in het zwembad lag maar die vrouw zei ook dat hij nu alleen was. Betekent dan dit ook dat zijn familie, allemaal weggaat. Of zou dit iets zijn dat zijn vrouw erachter kwam dat hij weer in de criminaliteit ging? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik keek toevallig dat stukje even na dat Michael in het zwembad lag maar die vrouw zei ook dat hij nu alleen was. Betekent dan dit ook dat zijn familie, allemaal weggaat. Of zou dit iets zijn dat zijn vrouw erachter kwam dat hij weer in de criminaliteit ging? :puh:

Je hebt dat wat verkeerd gehoord. Volgens mij zegt ze echt wel het volgende: "You were alone, you pathetic psychopath!"

Je was alleen, niet 'bent'. ;) Waarmee ze uiteraard wil duidelijk maken dat hij voor zij er was, er helemaal alleen voor stond.

Denken er nog mensen dat we - om boven vermelde redenen, Franklin benaderd Michael - dat we met Franklin beginnen i.p.v. Michael? Indien ja zou ik hier wel van balen en nogal snel door de missies vliegen tot Michael 'vrijgespeeld' is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...