Jump to content

.Timothy

Recommended Posts

Op 0:28 is rechts in het midden een dam te zien. Die lijkt niet op de Land Act Dam...

Verder kan ik me bij de eerste scene echt niet voorstellen dat de vorm van de map die we op het archievment plaatje zagen, de echte vorm is. Aangezien in deze scene een enorm stuk platteland is met middelgrote bergen. Dan moet je je bedenken dat in die map ook nog moet: Vinewood hills, Los Santos, Alamoa sea, dorpen, wijngaarden, bossen, groen natuur, rivieren en een enorm windmolenpark.

Ik verwacht de map dus groter dan de vorm van dat archievment plaatje :klap: .

Link to comment
Delen op andere websites

Voor degenen die niet geloven dat de map op de San Andreas Sightseer Achievement de vorm van de map is, neem eens een kijkje in dit topic op GTAForums.com. Bestudeer de hoofdpost goed, probeer een beetje een idee te krijgen hoe ze die maps hebben samengesteld aan de hand van alle screenshots, trailers en gameplay videos en let dan ook vooral op het aantal pagina's dat daar in dat topic aan besteed is. Die maps zijn niet even zomaar in een paar uurtjes in elkaar gezet, er zit gigantisch veel werk in en dat is dan ook de reden waarom die maps zo accuraat overeenkomen met de map op de Achievement.

Bewerkt: door Die Hard
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...