Jump to content

Take Two aandelen waarde


p-p

Recommended Posts

Nog iets meer dan twee weken en GTA V ligt in onze handen!

Wat ik me nou afvroeg: er is een programma/website/app genaamd 'plus500' waarmee je in aandelen kan handelen met real-life resultaten van de beurs. Zou het zin hebben om nu in deze periode aandelen van Take Two te kopen? Worden die meer waard door de (aankomende) release van zo'n beetje het hoogstgewaarde spel van de huidige generatie consoles? Of zullen die aandelen niet zo veel beïnvloed worden door deze gebeurtenissen? Het lijkt mij van wel..

Btw: dit is dus niet met echt geld, je opent een demo-account met een beginbedrag van €20.000,- waarmee je kan doen wat je wil.. Maar aangezien het wel de beurstesultaten van dat moment volgt is het zeker interessant om eens dingen uit te proberen :)

Laat even weten wat jullie denken over dit onderwerp: worden de aandelen dus meer waard?

Voor eventuele geïnteresseerden: www.plus500.com

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk niet dat je van de release veel rijker gaat worden. De beurshandelaren weten ook van gta5 en die gestegen waarde zit nu al in het aandeel verwerkt. De waarde nu is namelijk mede gebasseerd op verwachte winsten van het bedrijf later. Hooguit dat de waarde nog stijgt omdat de game nog beter blijkt te zijn dan gedacht of dat hij juist gigantisch zakt vanwege een tegenvaller.

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals bierbuikje al zegt zullen de aandelen al hoog staan. De release van.gta v zal wel een invloed hebben, maar dat zal niet duizelingwekkend veel zijn. Als je echt veel winst wil maken ermee ga je al veel aandelen moeten kopen en moet je dus met veel geld over de brug komen. Dan neem je wel een risico.

Lijkt me beter aandelen te kopen als het weer wat rustig is en er geen grote games aangekondigd zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Handelen gesloten. Dus ik neem aan dat je het zelfs niet kan kopen?

Je kan er trouwens geen gratis geld mee verdienen. Het is gewoon een programma dat je een fictieve 20.000 euro geeft die je dan kan besteden aan aandelen kopen. Daarna volgt het programma de echte beurskoersen om je winst/verlies te berekenen. Had je dan echt 20.000 euro in die aandelen geïnvesteerd, dan had je zoveel geld verdiend.

Lijkt me een goede manier om het vak te leren zonder een risico te nemen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had al wel zoiets verwacht, dat ik een beetje laat aankom met mijn 20.000.. Handelen gesloten is omdat in het weekend en vandaag vanwege 'Labor's Day' de beurzen in de VS gesloten zijn. Orders plaatsen kan nog wel gewoon, maar die zullen pas morgen (dinsdag) van invloed zijn.

Toch maar wat aandelen gekocht, kan nooit kwaad..Offtopic: voor de mensen die hier nu geïnteresseerd door zijn geworden een tip: aandelen van ASM de chipfabricant in Eindhoven doen het altijd wel goed! En Ezra24rct3: de aandelen van Acticvision (en EA) zijn juist de afgelopen tijd gedaald in waarde, ik zou nog maar eens aankijken of die wel goed zijn..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...