Jump to content

Firstlook 2013


Michael

Recommended Posts

event_firstlook_2013.jpg

Firstlook 2013

Vijf en zes Oktober in Jaarbeurs Utrecht

Firstlook is het game-evenement van de Benelux en sinds haar ontstaan in 2008 bezig aan een onstuimige groei. Begonnen in de Amsterdamse Convention Center met 1500 bezoekers, verhuist Firstlook dit jaar voor haar vijfde (en dus jubileum-editie) naar de grootste hal van de Jaarbeurs. Zoals elk jaar is Firstlook voor de game- & hardware-industrie ook in 2013 weer het moment om alle najaarstoppers voor het eerst aan het Nederlandse en Belgische publiek en media te tonen. Op tientallen stands en diverse theaterzalen kan een gelimiteerd aantal gamers twee dagen lang met deze nieuwe games/producten aan de slag. De keuze voor een limiet op het aantal bezoekers en daaruit volgend het zeer persoonlijke contact met de consument is uniek in de internationale game-evenementenwereld en wordt met het jaar meer gewaardeerd door publishers.Waar grote evenementen als GamesCom en E3 steeds meer publishers kwijt raken, komen er bij Firstlook juist bij. Dit sterkt organisator Blammo Events in haar visie dat iedere bezoeker van Firstlook ook echt aan de slag moet kunnen met de aanwezige games en producten i.p.v. het overgrote deel van de tijd in de rij staan.



Deelnemers:

Bewerkt: door Extreem
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, viel me al op dat hier nog geen topic van was. Ben hier ook met een vriend op 6 oktober. :D

Benieuwd of Rockstar Games dan iets bijzonders te zeggen heeft, ook al zijn GTA V en GTA Online dan al beschikbaar. Misschien aankondiging van een nieuwe game? Of iets nieuws voor GTA V, zoals bijvoorbeeld een update (mits er dan al bugs ontdekt zijn) of een PC-versie en/of voor de nieuwe generatie consoles? :puh:

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ah, viel me al op dat hier nog geen topic van was. Ben hier ook met een vriend op 6 oktober. :D

Mazzelaar! Ik zou er ook graag heen willen gaan maar helaas, ik kan niet naar Utrecht voor een dagje.. :N

Woon je er zo ver vandaan dan? Trouwens, ik woon er ook niet bepaald om de hoek, maar wij gaan gewoon met de trein. Dan ben je er binnen een uurtje (inclusief reizen met de bus vanuit huis naar station). :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, viel me al op dat hier nog geen topic van was. Ben hier ook met een vriend op 6 oktober. :D

Mazzelaar! Ik zou er ook graag heen willen gaan maar helaas, ik kan niet naar Utrecht voor een dagje.. :N

Woon je er zo ver vandaan dan? Trouwens, ik woon er ook niet bepaald om de hoek, maar wij gaan gewoon met de trein. Dan ben je er binnen een uurtje (inclusief reizen met de bus vanuit huis naar station). :puh:

Wij wonen er niet zo vlakbij ja, en bij ons is het treinsysteem niet bepaald goed. Dan moet ik eerst een half uur naar Groningen of naar Heerenveen om op de trein te gaan :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Zie dit topic nu pas, maar ik ben ook op Firstlook 2013 geweest (de Zaterdag).

Heb Elder Scrolls Online gespeeld (3 uur in de rij gestaan, omdat twee vrienden het graag wouden spelen :roll:) en ook nog zonder in de rij hoeven te staan twee potjes Battlefield 4 gespeeld :D

Jammer dat ik GTAForummers gespot heb, ik liep wel rond met mijn Wockstar T-Shirt. (Oh en ik zag 1 persoon die een Rockstar logo op zijn T-shirt geplakt had, niet aangesproken)

Bewerkt: door ZaroX
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...