Jump to content
Joriz

#KIFFLOM: Koop onze CD 'The Higher reaches of Epsilon, Vol 1'!


KIFFLOM! Vrienden. Ik ben toch weer om dankzij deze mooie new age muziek van het Epsilon Program. Wat een heerlijk door The Kifflom subjects uitgevoerde muziek is het. Ik heb van al mijn geld Kifflom CD's gekocht. Mogen er nog vele komen!

The Higher reaches of Epsilon, Vol 1:

De CD is uitgegeven door Greater Los Santos chamer of Commerce (Kamer van Koophandel van Los Santos en omstreken). Het kan dus niet anders dat Rockstar Games hier achter zit. De muziek is gecomponeerd door Pierre Vangelis en tevens te vinden op onder andere zijn Relaxation album. Het album is trouwens ook te koop voor €9,99 via iTunes. Let naast het luisteren naar deze rare muziek vooral op de titels van het nummer. Blijkt het Epsilon Program toch op geld uit te zijn?

Bron: GTAForums.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Hmm ik weet het niet, vind het maar gekke muziek.. Wel lekker relaxt achtergrond muziekje!

Waar zou dit toe dienen?

Edit: een van de nummers is getiteld "Purchase inner Peace". Toepasselijk als je kijkt naar de cultstoppers.com website?

Edit2: Dat Duits-getitelde nummer "Bezahlen und Gehorchen" betekent in mooi Engels "pay and obey", oftewel "betaal en gehoorzaam".. Lol! Zo zijn er dus wel meer nummers met gekke titels, zoals Joriz ook al zei!

Bewerkt: door p-p

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

KIFFLOM! Vrienden. Ik ben toch weer om dankzij deze mooie new age muziek van het Epsilon Program. Wat een heerlijk door The Kifflom subjects uitgevoerde muziek is het. Ik heb van al mijn geld Kifflom CD's gekocht. Mogen er nog vele komen!

Nadat al mijn spaargeld al naar Kliffom was gegaan en ik dacht daarmee volledig het schip ingegaan te zijn, heb ik mijn zuurverdiende zakgeld van deze week toch maar weer opzij gezet om deze CD te kunnen kopen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...