Jump to content

Cookie clicker


Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    16

  • Dark_Zemy

    9

  • MegaPilot

    7

  • Kloep

    6

Ik ben nu echt verslaaft ik krijg nu echt veel meer cookies! :D COOOKIEZZZ!! Een paar vrienden heb ik het net ook laten zien en die zijn nu bij het begin, da's zo grappig om te zien! xD Mr ik heb nog twee vragen: Wat kan je met melk? Die weet ik al: mNqIs.jpg En: Wat krijg je als je iets verkoopt?

Edit:Het is nu 0:55... En ik ben nog steeds bezig... Om 21:25 ben ik begonnen... Ik heb in 1x achter elkaar 3 en een half uur gespeeld... Ik ben in 1x zo ver gekomen:

lPgYx.jpg

lPgYx.jpg

Btw... Dat gouden koekje zag ik pas toen ik deze screen uploaden en dus was het gouden koekje al weg. ;(

Update 10:21: Ik heb maak nu al meer dan 2,5mil cookies per seconde! :tu:

Zo tering dat gaat snel ik heb nu (11:00) al 5mil cookies per seconde! :puh:

Ja hoor het nu 12:54 en ik heb bijna 15mil cookies per seconde! :D

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Pfff, ik dacht dat ik dit spel nog kon vermijden toen ik er over hoorde... Niet dus... :puh:

Heeft de hele avond toen ik weg was (pakweg drie uurtjes) staan ratelen, dus ik zat op de 30 miljoen koekjes (inkomen p/s zat iets in de 20000). Inmiddels maak ik zo'n 100000 per seconde, en dat wordt alsmaar meer.

Leuk spel! :D

Bewerkt: door Foreigner97
Link to comment
Delen op andere websites

Voor die achtergrond moet je volgens mij One mind kopen. Maar ik deed dat nog niet, omdat je dan de melding krijgt dat het alleen maar achteruit gaat dan.Waarom die melk rood word weet ik ook niet, zal wel van een upgrade geweest zijn. smile3.gif
Ik heb die upgrade nu gekocht en ik ga tot nu toe (10min na de upgrade) nog niet achteruit. Die rode melk kreeg ik door de zelfde upgrade. :puh: Als je de upgrade koopt kom het, net als bij 'Research', bij stats te staan, er staat dan: 'Grandmatriarchs status', op dit moment staat er: 'awoken'. Maar dat is niet alles, ik kreeg ook een rood koekje i.p.v. een goude, ik kreeg 6sec 666x alles meer en een bonus! Kloep... Koop die upgrade! :puh:

Edit: Na een 40min na het kopen van de upgrade iets negatiefs; ik klikte op een rood koekje en m'n CpS werden gehalveerd maar ook CpC was gehalveerd voor 66sec. En ook nog een keer: Ik klikte op een rood koekje en -±1.000.000.000.

Pfff, ik dacht dat ik dit spel nog kon vermijden toen ik er over hoorde... Niet dus... :puh:Heeft de hele avond toen ik weg was (pakweg drie uurtjes) staan ratelen, dus ik zat op de 30 miljoen koekjes (inkomen p/s zat iets in de 20000). Inmiddels maak ik zo'n 100000 per seconde, en dat wordt alsmaar meer.Leuk spel! :D
Ik doe het dus echt een paar uur (bijna de hele dag :puh:) achter elkaar en dan doe ik ondertussen m'n andere dingen. :puh:

Van dit:

3TROa.jpg

Naar dit:

C0IGb.jpg

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan nu iets kopen waardoor de grootmoeders rusteloos worden, ik krijg zelfs een extra waarschuwing toen ik het wou kopen. Ze produceren toch amper wat, ik ga het er op wagen denk ik. :puh:

Edit: Niet veel spectaculairs gebeurd, 5 miljoen koekjes per seconde erbji. :puh:

Edit2: Toch wel, melk is rood en er vallen geen koekjes meer in. :puh:

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...