Jump to content

Cookie clicker


Dark_Zemy

Recommended Posts

Precies Nyltje, die rode koekjes kunnen dus ook negatief zijn. Ik heb op een gouden koekje al een keer 7 sec clicks 777x zo veel gehad.
777? Die heb ik nog nooit gehad, en ik heb al 68x op een gouden cookie geklikt! :puh: Maar ik heb hem gwn gekocht want om het uit te spelen moet je alle upgrades kopen, en als je die upgrade niet koopt krijg je ook geen nieuwe updates meer van 'Research'.
Ik kan nu iets kopen waardoor de grootmoeders rusteloos worden, ik krijg zelfs een extra waarschuwing toen ik het wou kopen. Ze produceren toch amper wat, ik ga het er op wagen denk ik. :puh: Edit: Niet veel spectaculairs gebeurd, 5 miljoen koekjes per seconde erbji. :puh: Edit2: Toch wel, melk is rood en er vallen geen koekjes meer in. :puh:
Ik heb nu ook een upgrade (Communal Brainsweep) met een waarschuwing, die ga ik uiteraard kopen! De waarschuwing is: 'Note : proceeding any futher in scientific research may have unexpected results. You have been warned.' :puh: Kost wel 640.000.000.000, dus ik ga eerst ff sparen voor 50 tijd machines (moet er nog 2) Gehaalt! ;D en 100 laboratoriums (moet er nog 11). Ik doe dat want dan heb die achievement voltooit en dan wordt je multiplier hoger dus kan ik sneller die upgrade halen. Als ik m'n pc aan laat als ik ff tv ga kijken ofzo en ik heb dan 640.000.000.000 dan koop ik de upgrade wel. :puh: Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    16

  • Dark_Zemy

    9

  • MegaPilot

    7

  • Kloep

    6

Die 640 upgrade doet niet veel, ik spreek uit ervaring. :puh:

Ik koop hem toch omdat ik dan weer nieuwe upgrade's krijg. :puh: Maar ik ben er nog lang niet want ik moet nog 6 laboratoriums en dan sparen voor 640 miljard. (ff op Wikipedia opgezocht wat er nou na de miljoen komt, triljoen, biljoen of miljard :puh:)

Nu ik het over getallen heb. Ze moeten het getal troljoen uitvinden, dat is dan gwn een getal tussen 0 en ∞. :puh:

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

en ik heb al 68x op een gouden cookie geklikt!
Ik 132 keer. :puh:
Ik nu 93 en nog steeds niks! xD
Hoe krijg je zo'n goude koekkie dan? ;p
Die komt in je scherm, en als je er dan op klikt krijg je een bonus, als je een rood cookie heb dan kan je ook een -bonus krijgen, maar een een heel grote bonus. (dat van dat rode cookie is pas na een upgrade, het gouden cookie is al vanaf het begin)
w7ehab.png Ha.
Of je hebt het plaatje van internet, of je bent begonnen toen dit topic geplaatst werd en dagen lang je pc aan laten staan. Ach, aan zoveel cookies heb je niet veel, het is beter om het uit te geven, dan kan je nog wat halen. Ik heb trouwens wel meer CpS! :D HA!! (ruim 100,000,000)

gXhRY.jpg

Omg, ik kreeg net een rode cookie, wat kreeg ik?... 6 cookies... --'

(xD)

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, simpel,

heb je chrome? Nog simpeler,

F12 > Console en typ daarin:

Game.cookies= 150000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000;

Ai na... Nee ik cheat niet, zelfs niet met Gta...

Maar ik doe het wel voor de lol, op een andere browser.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...