Jump to content

Cookie clicker


Dark_Zemy

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Nyltje

    16

  • Dark_Zemy

    9

  • MegaPilot

    7

  • Kloep

    6

Ik had het uitgeprobeerd in een andere browser en ik zag ook dat je er een secret achievement voor kreeg! xD

Hebben jullie trouwens ook de vorige versie al eens gespeeld? Stuk minder leuk, maar in het begin wel grappig omdat je dan weer de upgrade's moet kopen. Het is later wel minder leuk omdat je geen achievements hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor, simpel,

heb je chrome? Nog simpeler,

F12 > Console en typ daarin:

Game.cookies= 150000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000;

Leuk trucje, ben je daar zelf opgekomen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ben inmiddels wel weer uitgekeken op dit spel. Heb de 2 miljoen per seconde bereikt maar daarna word het toch echt wel saai. :7

Ja klopt, vond er na een dag ook niets meer aan.

Ik nog lang niet, dat komt vooral door de achievements.

De oma's zijn trouwens bij mij nu heel boos. (zie de achtergrond in het plaatje in de spoiler)

IFavG.jpg

Ik heb kreeg een upgrade, de eerste koste 64 cookies en de tweede 512, daardoor zijn de oma's 30min niet meer boos, en dan krijg ik m'n gouden cookies die eigenlijk veel beter zijn dan de rode. Maar deze upgrade gebruik ik vooral als ik het even ga spelen, anders heb je er toch niks aan. De upgrade blijf altijd terug komen, maar wordt volgens mij wel steeds duurder. (zie de spoiler voor de upgrade) Maar ik heb ook nog een upgrade, met die upgrade zijn de oma's voor altijd weg, die kost 6,666,666,666,666, heel wat dus. Maar dat niet alleen, het kost me ook 5% van m'n CpS, dat maakt niet veel uit want van de upgrades die ik van de oma's heb gekregen heb ik in totaal 12% erbij gekregen en ook veel upgrades waardoor ik van veel dingen het dubbele kreeg.

Bewerkt: door Nyltje
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...