Jump to content

Xbox360 pakt internet niet


jobator

Recommended Posts

Hai, mijn xbox360 wil de internetkabel niet detecteren. Om zeker te zijn dat het niet aan de kabel ligt heb ik zowel mijn laptop als pc er al aan gehangen en die pakken alle twee direct het internet op.

Ik heb al geprobeerd om hem eerst helemaal uit te zetten(dus ook de stekker eruit) en daarna weer aan. Werkt niet..

Ik hoop dat iemand de oplossing heeft :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Mocht Sublime zijn oplossing niet werken, probeer dan eens om de router te resetten. De router is het ding waarop het internet binnenkomt. Haal de stroom er voor vijf minuutjes af en probeer dan de Xbox weer aan het internet te hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit probleem ook nadat ik was gaan portforwarden. (voor nat op open)

Heb jij toevallig misschien aan de DNS instellingen gezeten? Zoja, reset deze naar fabrieksinstellingen.

Als dit niet werkt probeer eens de internetkabel in je xbox te steken en de andere kant naar de laptop en op de laptop het wifi aanzetten (dus dat de laptop een soort router wordt).

Link to comment
Delen op andere websites

Zo, voorlopig is het fixed. 360 staat nu met een korte kabel naast de router, bij de tv. Nu pakt hij de kabel wel.

Zodra ik de zolder klaar heb zal ik of een paar wifi-versterkers kopen en een wifiadapter voor de xdoos kopen, of ik probeer het op te lossen met een splitter.

Ik prefereer de splitter, want sat gaat over het algemeen toch een stuk sneller. I.i.g. doet ie het weer :)

Bedankt voor de hulp.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...