Jump to content
Joriz

Uitslag 10 jaar GTAGames.nl-actie


gallery_1_5_85458.jpg

Daar is hij dan eindelijk. De uitslag van de 10 jaar GTAGames.nl-actie. Omdat GTAGames.nl dit jaar maar liefst 10 jaar bestaat en omdat GTA V uitkomt hadden we deze keer een extra grote hoofdprijs! Deze keer gaven we een PlayStation 3 spelcomputer weg, inclusief Grand Theft Auto V, Grand Theft Auto IV (inclusief Epsisodes from Liberty City) en diverse andere goodies! Er zijn een record aantal inzendingen binnengekomen, namelijk meer dan 500. Ook deze keer waren er weer veel goede inzendingen dat we helaas hebben moeten loten, maar liefst 19% van de inzenders wist alle vragen correct te beantwoorden, ondanks dat er een paar hele lastige vragen tussen zaten. Uiteindelijk heeft de volgende persoon gewonnen:

Hoofdprijs:

De mensen die de troostprijs hebben gewonnen ontvangen onder andere een GTAGames.nl-muismat, GTAGames.nl-pennen en GTAGames.nl-stickers! Heb je niets gewonnen? Er komt in de winter weer een nieuwe prijsvraag aan met allerlei coole GTA goodies smile3.gif. Alle goede antwoorden en meer cijfers staan trouwens hier!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik had misschien 1 vraag fout, of heel, heel misschien 2. Maar goed... Ik baal wel dat ik niet gewonnen heb, maar ik probeer sportief te zijn en ik feliciteer Cabyon. Gefeliciteerd Cabyon!

Ik denk wel he... 500, volgens mij hebben 400 mensen niet eens meer dan 10 posts...

Bewerkt: door Nyltje

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...