Jump to content

[Spoiler] Game Informer - GTA: Online Hands-On


HA5H

Recommended Posts

Lekkere features. Het niet direct vrijgeven van de custom content editor lijkt me een goede zet. Er zijn altijd grapjurken die meteen met die editor gaan lopen kloten, terwijl je er veel meer uithaalt als je eerst wegwijs raakt in het spel.

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig! Het is zooooo ongelofelijk realistisch! En ze hebben echt van alles er in verwerkt, het normale Gta (uiteraard), het racen wat heel erg op normale racegames lijkt (het is dus ook eigenlijk een race game met extra dingen :puh:) en shooter! Het is gwn alles in 1! En dan heb je ook aandelen (strategie game) het zijn gwn allemaal games bij elkaar, gwn een game die 200 euro waard is omdat 4x50euro(games).

Het realistische vind ik het coolste aan Gta V!

Link to comment
Delen op andere websites

Geweldig om allemaal even door te lezen! Er zitten verbazingwekkende features in, als je het mij vraagt. Gewoon die extra details of andere kleine functies maken het leuk, zoals het douchen of het blèren in je headset. En verzekeringen, dat had ik nou weer niet verwacht. Top! :)

Bedankt voor dit handige en overzichtelijke topic, Haakontje! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...