Jump to content
Joriz

Patrick Brown #GTAV 'Launch piece' artwork


Patrick Brown is weer aan het tekenen gegaan. Hij heeft speciaal voor de lancering van Grand Theft Auto V het onderstaande kunstwerk gemaakt. Daarin zie je natuurlijk Michael, Trevor en Franklin (de hoofdpersonen van GTA5) die blijkbaar in een vuurgevecht terecht zijn geraakt. Let vooral bij de tekening op alle details van de fictieve GTAV-merken die te zien zijn.

gallery_1_5_51026.jpg

Beschrijving artwork:

Grand Theft Auto V is only 6 days away! I wanted to do something for the launch of the game and this is what I've come up with. I really wanted to do something that uses all three protagonists in one scene' date=' so here we have a bit of a gang shootout that takes part in a robbery, you can see the armored truck in the distance.

I really can't wait for GTA V, it's so close but the days are going so slow, it's going to be amazing. You can expect many more GTA V artworks to come, I am planning on doing a GTA V Online piece of fan art too.[/quote']

Bron: Patrick Brown Art via GTAGaming.com

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Nice!

Die zwarte auto... Dat is denk ik de zelfde als deze: http://www.gamingnation.nl/wordpress/wp-content/uploads/2013/01/The-trunk5.jpg

Voor de rest ook andere leuke details zoals die geldtransport en die groene poppetjes op een bord. :puh: Ik vind trouwens een pistol niks voor Trevor, geef hem maar een minigun dan is de strijd snel gestreden. :puh:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Vind deze beduidend minder dan zijn voorgaande tekeningen. Ik heb z'n Deviantart doorgekeken en hij heeft duidelijk moeite met gezichtsuitdrukkingen, waarschijnlijk vanwege de details die erin moeten, maar de hoekige kop van Trevor vind ik hier gewoon lelijk. Ik vind de tekening ook wat veel lijken op een tekening die hij al voor GTA Chinatown Wars had gemaakt, deze.

lzHBTRNzqn265qcagk5tqEiIo1_1280.jpg?AWSAccessKeyId=AKIAI6WLSGT7Y3ET7ADQ&Expires=1378987119&Signature=FqngOXJspaS8AmUg3ZaBy%2FVEVFQ%3D#_=_

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Patrick heeft sowieso zijn eigen stijl qua tekenen (logisch, maar bij hem valt het gewoon op) en ook op de screenshot waar jij naar verwijst Haruhi, zijn de gezichten niet helemaal op en top :puh: Die gezichtsuitdrukkingen horen er gewoon bij. De helft van z'n artworks gaat compleet nergens over en is zo cartoony getekend, dat ik een erg realistische gezichtsuitdrukking er ook niet tussen vind passen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Jullie knikkeren regelmatig? :tu:

Wat een gave artwork! Tsja, Trevor's kop.. Die was geloof ik door Rockstar ook niet als knappe jonge god bedoeld, dus wellicht dat de kunstenaar dat probeert te benadrukken?

Ik zie overigens niet die vergelijking met eerdere artwork, daarvoor is de compositie wat mij betreft veel te afwijkend. Ik vind het wel jammer dat Franklin in verhouding zo'n "ende weg" zit.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...