Jump to content

Wat je moet weten over de GTA V installatie!


HA5H

Recommended Posts

Hallo,

Even een toevoeging betreft het downloaden/installeren van GTA V op een 40GB PS3 via de Playstation Store.

Ben jij ook een 40GB bezitter? Koop dan GTA V niet in de Playstation Store. Hiervoor heb je onvoldoende geheugen. Het bestand is 17GB waardoor je dus 34GB beschikbare opslag moet hebben om het überhaupt te kunnen downloaden en installeren. Wanneer men zijn PS3 in zn geheel formateerd heb je 31/40 GB vrij i.v.m OS. Dit houd in dat je niet aan de vereiste 34GB beschikbare opslag kan komen.

Het is dus niet mogelijk om met een 40GB PS3 GTA V in de Playstation Store te bemachtigen!

SCE probeert je nog met een vreselijk misleidende melding te waarschuwen, maar in deze melding kun je als nuchtere consument niet uitmaken dat dit niet mogelijk is.

Wees dus gewaarschuwd, dit is mij ook overkomen en probeer nu mijn €69,99 tegoed terug te krijgen. Ik heb gelukkig een broer die een universitaire opleiding doet in de juridische sector dus ik hoop dat mij nog een enige compensatie ten rechte zal komen te staan. Normaliter geeft SCE het tegoed niet terug gezien het 'feit' (volgens SCE) dat je met de vertoonde waarschuwing genoeg geïnformeerd was.

Pff.. hinderlijk dat je dat is overkomen, maar ik wil je tegelijkertijd wel heel erg bedanken voor je bijdrage aan dit topic! Wanneer ik tijd heb zal ik deze belangrijke informatie aan de topicstart toevoegen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    13

  • .Timothy

    5

  • ERRWINS

    3

  • Grand Theft Auto TOM

    3

  • 2 weken later...

Ik heb Gta 5 gekocht die deed het thuis niet op mijn eigen Xbox 360 ( wegens omgebouwde Xbox ). nu heb ik mijn harde schijf mee naar een vriend genomen daar op geïnstalleerd, Toen deed hij het nu heb ik mijn Xbox verkocht en wil ik mijn gta 5 verkopen maar kan ik hem nog verkopen aangezien ik hem al 1 keer geïnstalleerd heb?

ik heb gta 5 gekocht en geïnstalleerd op mijn xbox nu wil ik hem verkopen kan ik hem dan nog verkopen aangezien ik hem al 1 keer geinstalleerd heb ?

>>> Door Phoenyxar: Berichten samengevoegd. Hoewel zelfde betekenis.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta 5 gekocht die deed het thuis niet op mijn eigen Xbox 360 ( wegens omgebouwde Xbox ). nu heb ik mijn harde schijf mee naar een vriend genomen daar op geïnstalleerd, Toen deed hij het nu heb ik mijn Xbox verkocht en wil ik mijn gta 5 verkopen maar kan ik hem nog verkopen aangezien ik hem al 1 keer geïnstalleerd heb?

Dat is mogelijk, de DVD is na installatie -voor wat ik weet- niet gelinkt aan een Xbox.

Bewerkt: door Venzio
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta 5 gekocht die deed het thuis niet op mijn eigen Xbox 360 ( wegens omgebouwde Xbox ). nu heb ik mijn harde schijf mee naar een vriend genomen daar op geïnstalleerd, Toen deed hij het nu heb ik mijn Xbox verkocht en wil ik mijn gta 5 verkopen maar kan ik hem nog verkopen aangezien ik hem al 1 keer geïnstalleerd heb?

Dat is mogelijk, de DVD is na installatie -voor wat ik weet- niet gelinkt aan een Xbox.

dus het is mogelijk om mijn gta 5 dus tog te verkopen ?

oke bedankt, ik weet genoeg :D

Bewerkt: door laurensdejonge
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Gta 5 gekocht die deed het thuis niet op mijn eigen Xbox 360 ( wegens omgebouwde Xbox ). nu heb ik mijn harde schijf mee naar een vriend genomen daar op geïnstalleerd, Toen deed hij het nu heb ik mijn Xbox verkocht en wil ik mijn gta 5 verkopen maar kan ik hem nog verkopen aangezien ik hem al 1 keer geïnstalleerd heb?

Dat is mogelijk, de DVD is na installatie -voor wat ik weet- niet gelinkt aan een Xbox.

dus het is mogelijk om mijn gta 5 dus tog te verkopen ?

Ja, dat is mogelijk.

Je kunt beter je berichten aanpassen met de 'bewerken' knop, dan hoef je geen dubbelpost te maken, een tip dus.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan, maar je kunt maar één keer de code van een special- of collectorsedition verzilveren.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit niet waar. Mijn ps3 60G is overleden en toen een 12G gekocht en me 60G harde schijf overgezet. Maar ps3 formatteert dan de hardeschijf zodat hij leeg is :( Met mijn safe games dus :? Maar na alles weer geïnstalleerd te hebben. Heb ik ook weer de code van de zeppelin in gevoerd voor de 2de keer dus en dat werkte gewoon. Weet niet of deze code anders is dan collectors editie maar ik denk dat het gewoon kan.
Link to comment
Delen op andere websites

Als je PSPLUS hebt had je je savegames kunnen uploaden naar een database van SONY, en kon alleen door jouw gedownload worden. Maar bij een PlayStation is het zo dat je naar de Store gaat en dan naar aankopen, en dan kan je al je DLC weer downloaden die je op je oude ook had.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat kan, maar je kunt maar één keer de code van een special- of collectorsedition verzilveren.

Ik weet het niet zeker maar volgens mij is dit niet waar. Mijn ps3 60G is overleden en toen een 12G gekocht en me 60G harde schijf overgezet. Maar ps3 formatteert dan de hardeschijf zodat hij leeg is :( Met mijn safe games dus :? Maar na alles weer geïnstalleerd te hebben. Heb ik ook weer de code van de zeppelin in gevoerd voor de 2de keer dus en dat werkte gewoon. Weet niet of deze code anders is dan collectors editie maar ik denk dat het gewoon kan.

Klopt, ik bedoelde dat je 'm één keer per PSN- of Xbox-account kan verzilveren. Niet per installatie ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Alleen als die vergelijkbare of zelfs betere graphics hebben. En dat is uiteraard niet alles. Je moet ook denken aan features, details, eventueel aantal voertuigen enzovoorts. Op de next-gen consoles zal het wellicht wel eerder haalbaar zijn dat een game minstens 5 GB aan ruimte nodig heeft, maar dit hoeft heus niet altijd zo te zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...