Jump to content

Grand Theft Auto: iFruit app


Alchemy

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Kenny-Petrovic

    4

  • Bas170

    3

  • HA5H

    2

  • _Night-Men_

    2

  • 1 maand later...

Gedragspsychologen van gta 5 hebben bedacht hoe ze mensen de hele dag bezig houden met het spel. Chop ingame trainen is toch veel leuker? Ik had verwacht dat je gewoon naar een park kon met chop om daar truckjes te oefenen.

Wat een bullshit is deze app en chop kun je zonder zeker niet trainen?

Link to comment
Delen op andere websites

Nope, kan je niet trainen zonder. Maar het is niet heel moeilijk om hem blij te maken, hoor. Gewoon even als je dat ingame wilt doen je mobiel pakken en water/eten neerzetten, en opruimen als het erg vies is, en dan ben je al klaar. 2 minuten werk. Wel erg vervelend, maar het is niet zo dat je de hele dag voor dat beest moet zorgen als je er een truukje mee ingame wil uithalen. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet het "oppakken". Dus met twee vingers naar elkaar toe bewegen over die uitwerpselen. In het begin was het ook zoeken voor mij, maar op gegeven moment snap je het wel. :puh: Dan verandert het in een zakje en kan je het in de prullenbak gooien.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb je met wel meer applicaties helaas, dat is natuurlijk het nadeel als je een wat ouder toestel hebt. Dan bestaad de kans dat nieuwere applicaties niet meer op jou telefoon werken.

Dat natuurlijk sowieso, maar de app schijnt maar op een heel klein aantal toestellen te werken ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou kunnen proberen hem te downloaden via een omweg. Google gewoon Ifruit rockstar app.apk en download het .apk bestand op je telefoon. Probeer hem dan te installeren. Soms werkt het soms niet. Rockstar Games heeft echt niet op alle toestellen getest of het werkt of niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou kunnen proberen hem te downloaden via een omweg. Google gewoon Ifruit rockstar app.apk en download het .apk bestand op je telefoon. Probeer hem dan te installeren. Soms werkt het soms niet. Rockstar Games heeft echt niet op alle toestellen getest of het werkt of niet.

Ik ga het vanavond eens proberen, dank :) Overigens komt de melding dat hij niet geschikt is voor mijn toestel uit de Play Store en niet van R*

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...