Jump to content

Eerste review IGN 16.00 NL tijd


bboysoy

Recommended Posts

Gamer heeft ook een 10 gegeven zag ik, Gamespot een schamele 9, PU een 10 en zo kun je nog wel even door gaan. Ik kan me herinneren dat er bij de release van IV er ook een paar negatieve reviews en relatief slechte cijfers bij zaten, maar ik kan me haast niet voorstellen dat GTA V onder de 9 gaat scoren ergens... of je moet echt zuur zijn. puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

op The Escapist blijkbaar een 3.5 van de 5...

- Bottom Line: A technical achievement, GTAV's driving and shooting gameplay in an excellently crafted open world is marred by a script that presents despicable characters as the protagonists.

- Recommendation: It's certainly fun to be the bad guy sometimes, but only buy Grand Theft Auto V if you're prepared to play as characters with no justifiable motivation for doing awful things to people.

Link to comment
Delen op andere websites

Ben wel blij met dat filmpje, Had namelijk toch wat gelekte content bekeken, en daarin vond ik de graphics echt zwaar tegenvallen. Maar als ik dan nu de gameplaybeelden van IGN bekijk, dan komen ze wel overeen met wat R* eerder al toonde. Blijkbaar hadden die gasten van die streams dus geen HD tv.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb IGN niet zo hoog zitten, maar bij GTA zitten ze altijd op het juiste pad. Pu.nl en insidegamer.nl geven de game een 10 en 10- , overal krijgt GTA V 9.5 en 10en. Rockstar heeft de hype waar gemaakt net als bij GTA IV. Polygon.com geeft een 9.5 en Gametrailers een 9.8, polygon heb ik best hoog zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...