Jump to content

Dotz

Locatie volgende GTA  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke locatie (al dan niet met omgeving) zou jij graag zien in een volgende GTA?

    • Liberty City
      1
    • Vice City
      2
    • Los Santos
      0
    • Las Venturas
      2
    • San Fierro
      0
    • London
      2
    • Carcer City
      1
    • Anders, nl.. (zie post)
      0


Recommended Posts

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    18

  • Phoenyxar

    15

  • Ezra24rct3

    12

  • FcUtreg4Life

    8

Sorry hoor... Het is dat je zegt dat de Stories ook op de PS2 zijn gekomen.

Grand Theft Auto V (2013) .... It is the last game of the third generation series, and the final game in the Grand ...

Ga je nou ooit nog een bron vermelden of!!!!? :? Je kan ook gewoon zeggen dat je geen bron hebt of dat niet gaat doen, daar heof je niet zo omheen te draaien hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt nog geen kennis gemaakt met bronvermelding? Ik heb even de Engelse Wikipedia over V doorgezocht en ik kwam die zin tegen, vervolgt met: "...Theft Auto-franchise to be featured on the seventh generation of consoles." (XBOX 360 + PS3) Dat is niet hetzelfde wat jij zei en er stond ook nergens direct een punt achter het eerste deel.

Ook wel interessant: Rockstar heeft al eens gezegd dat het concept van 3 hoofdpersonages iets speciaal voor V zal zijn. Denken jullie dat dit een invloed zal hebben op hoe de volgende GTA's zullen aanvoelen als het op het hoofdpersonage/storyline aankomt? Ik vind het concept van V best wel leuk om zo door te spitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook wel interessant: Rockstar heeft al eens gezegd dat het concept van 3 hoofdpersonages iets speciaal voor V zal zijn. Denken jullie dat dit een invloed zal hebben op hoe de volgende GTA's zullen aanvoelen als het op het hoofdpersonage/storyline aankomt? Ik vind het concept van V best wel leuk om zo door te spitten.

Ik denk van wel, heel eerlijk gezegd. Aangezien dit een geheel nieuwe ervaring is en ik heb gehoord van heel veel mensen dat dit hun wel bevalt en maar een paar van niet denk ik dat de mogelijkheid er is dat in de volgende GTA's wel eens weer zoiets als dit kan gaan voorkomen. Ik zal zelf denk ik bij een volgende GTA wel weer dit met 3 personages willen.

Bewerkt: door Lord-Vortex
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik het goed heb zou Rockstar weer terugkeren naar de standaard enkele hoofdpersoon, maar het zal eerst wel vreemd zijn om niet te kunnen switchen. Je raakt er best snel aan gewoon moet ik zeggen, zit goed in het spel geïntegreerd. Twee personages zou dus ook wel werken, logischerwijs, maar kans is grootst voor één.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast, dit stond er... :7

Ik ga hier maar niet verder op in, je hebt duidelijk geen kennis van de fenomenen ''bronvermelding'' en ''Wikipedia'', als wel als van de Nederlandse en Engelse taal.

Jij hebt nog geen kennis gemaakt met bronvermelding? Ik heb even de Engelse Wikipedia over V doorgezocht en ik kwam die zin tegen, vervolgt met: "...Theft Auto-franchise to be featured on the seventh generation of consoles." (XBOX 360 + PS3) Dat is niet hetzelfde wat jij zei en er stond ook nergens direct een punt achter het eerste deel.

Ook wel interessant: Rockstar heeft al eens gezegd dat het concept van 3 hoofdpersonages iets speciaal voor V zal zijn. Denken jullie dat dit een invloed zal hebben op hoe de volgende GTA's zullen aanvoelen als het op het hoofdpersonage/storyline aankomt? Ik vind het concept van V best wel leuk om zo door te spitten.

Dit wist ik niet, maar dit verwachtte ik wel. Ik denk dat we in de volgende GTA niet met mensen maar met dieren zullen spelen

JK; ik denk dat we een systeem gaan krijgen dat enigszins lijkt op dat van GTA1 en London; kiesbare hoofdpersonages. Wellicht dat we een verhaal krijgen dat je als verschillende personages kunt doorlopen of dat we een eigen character mogen maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zijn verschillende steden die ik of opnieuw wil zien (Las Vegas) en/of nieuwe wil zien. Bv Chicago en Atlanta. Vice City trekt me nu ik GTA V heb gezien niet meer zo, aangezien zo'n vlak landschap... aan de andere kant... Rockstar weet altijd een fantastische GTA te maken.

Dus why not, laat eerst GTA Online maar eens snel komen. Een tig paar maanden daarna ga ik het hebben over een volgende GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

Jij hebt nog geen kennis gemaakt met bronvermelding? Ik heb even de Engelse Wikipedia over V doorgezocht en ik kwam die zin tegen, vervolgt met: "...Theft Auto-franchise to be featured on the seventh generation of consoles." (XBOX 360 + PS3) Dat is niet hetzelfde wat jij zei en er stond ook nergens direct een punt achter het eerste deel.

Ook wel interessant: Rockstar heeft al eens gezegd dat het concept van 3 hoofdpersonages iets speciaal voor V zal zijn. Denken jullie dat dit een invloed zal hebben op hoe de volgende GTA's zullen aanvoelen als het op het hoofdpersonage/storyline aankomt? Ik vind het concept van V best wel leuk om zo door te spitten.

Dit wist ik niet, maar dit verwachtte ik wel. Ik denk dat we in de volgende GTA niet met mensen maar met dieren zullen spelen

Hahaha! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel een nieuwe stad zien, iets gebaseerd op Chicago of Detroit ofzo. Ook wil ik wel iets uit het verleden zien. Chicago in de jaren 20 (al is dat meer iets voor Maffia) of jaren 60/70. Lijkt m ook grappig als ze iets met meerder personages doen maar die dan in verschillende tijden leven, eentje in het nu en bv zijn vader 30 jaar terug ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil ook wel een nieuwe stad zien, iets gebaseerd op Chicago of Detroit ofzo. Ook wil ik wel iets uit het verleden zien. Chicago in de jaren 20 (al is dat meer iets voor Maffia) of jaren 60/70. Lijkt m ook grappig als ze iets met meerder personages doen maar die dan in verschillende tijden leven, eentje in het nu en bv zijn vader 30 jaar terug ofzo.

Detroit > Carcer City

Link to comment
Delen op andere websites

In een volgende GTA zou ik wel graag andere landen er bij zien. Waarschijnlijk zal het nog lang duren voor je een game in elkaar plakken waar de map de grootte is van Europa maar ik zou het wel mooi vinden als je van Parijs naar Amsterdam kon vliegen en van Amsterdam naar Hongkong of so. Het zou weer net zo vernieuwend zijn als GTA V het eigenlijk ook wel wat tot op zekere hoogte.

Link to comment
Delen op andere websites

In een volgende GTA zou ik wel graag andere landen er bij zien. Waarschijnlijk zal het nog lang duren voor je een game in elkaar plakken waar de map de grootte is van Europa maar ik zou het wel mooi vinden als je van Parijs naar Amsterdam kon vliegen en van Amsterdam naar Hongkong of so. Het zou weer net zo vernieuwend zijn als GTA V het eigenlijk ook wel wat tot op zekere hoogte.

De kans dat dat gebeurd, waarbij de map net zo veel detail heeft als bijvoorbeeld GTA III, is de komende 20 jaar zo goed als afwezig. Dat is echt een onmogelijke opgave. Weet je trouwens wel hoe lang een vlucht van A'dam naar Hongnkong erover doet? :7

Natuurlijk zijn suggesties leuk. Maar eerlijk gezegd was dit topic meer bedoelt om te discussiëren over reële ideeën, niet over utopieën.. :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...