Jump to content

Dotz

Locatie volgende GTA  

8 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke locatie (al dan niet met omgeving) zou jij graag zien in een volgende GTA?

    • Liberty City
      1
    • Vice City
      2
    • Los Santos
      0
    • Las Venturas
      2
    • San Fierro
      0
    • London
      2
    • Carcer City
      1
    • Anders, nl.. (zie post)
      0


Recommended Posts

Ik wil de volgende gta in Sidney hebben, Australie. :D

Heeft gewoon de looks van Amerika maar ze rijden daar wel links :puh: Kan lachen worden :D

Ik wil een keer een gta waarbij je een mega grote mansion heb met allemaal kamers, zolder, kelder.

Groot landschap om het huis heen en een ondergrondse garage voor meer dan 30 voertuigen! :D:klap::Y :Y

En dan mega veel opties voor je auto om te pimpen, nou. Dan beloof ik je dan ben ik goed bezig met

die garage vullen hoor! :D:klap: :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 123
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    18

  • Phoenyxar

    15

  • Ezra24rct3

    12

  • FcUtreg4Life

    8

Mijn droom is ook een HD variant van het geliefde Vice City.

Natuurlijk met de Florida Keys en het Everglades Nation Park.

Ik laat het aan Rockstar Games over om er passende namen voor te vinden.

Ik hoop dat er natuurlijk wel krokodillen, panters en zeekoeien inzitten.

En natuurlijk ook de populaire hovercraft.

En een persiflage op Cape Canaveral lijkt me fantastisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil de volgende gta in Sidney hebben, Australie. :D

Heeft gewoon de looks van Amerika maar ze rijden daar wel links :puh: Kan lachen worden :D

Ondanks dat Sydney een geweldig gebied is - enorm grote stad, Blue Mountains, de Australische "outback" - kan je dit op je buik schrijven. Rockstar heeft al lang aangegeven dat het altijd in de VS zou blijven, omdat GTA alleen bij de VS past.

Ik zou zelf het liefste Vice City hebben van de steden die reeds geweest zijn. Daarnaast zou ik het ook wel leuk vinden om een andere grote stad van Amerika eens te zien door de ogen van Rockstar Games: Chicago, Houston, Phoenyx, Phiadelphia...

Link to comment
Delen op andere websites

In feite is San Fierro te klein voor een stad.

Oh ja?

San Francisco is een stad in de Amerikaanse staat Californië en het hart van de San Francisco Bay Area. San Francisco is de vierde stad van Californië, na Los Angeles, San Diego en San Jose. Het is tevens de enige stad in Californië die samenvalt met een county: officieel heet ze City and County of San Francisco.

De stad, die 805.235 inwoners telt, ligt op het schiereiland van San Francisco dat de Stille Oceaan van de Baai van San Francisco scheidt. De agglomeratie waarvan San Francisco het centrum is bestaat uit de steden San Jose, San Francisco, Oakland en Berkeley. Met ruim 7 miljoen inwoners is het de op vier na grootste agglomeratie in de Verenigde Staten. Alleen New York, Los Angeles, Chicago en Washington D.C.-Baltimore zijn groter.

Lijkt mij groot genoeg.

Bewerkt: door FcUtreg4Life
Link to comment
Delen op andere websites

Miami is toch een aantal keer kleiner dan San Francisco is, om nog maar te zwijgen over de directe omgevingen.

Maar aangezien de steden die wij in GTA voorgeschoteld krijgen sowieso een aantal keer kleiner zijn dan een echte stad is, valt dat argument wat weg. Los Santos in V kan nog niet eens een 200.000 inwoners houden, dus daar moeten we niet echt naar gaan kijken.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan maar zo, maar dat geld dan ook voor Vice City en Las Venturas. Zij hebben tov London echter het voordeel wel in de US of A te liggen en blijven daardoor op z'n minst kanshebber. Maar wie weet .... voor hetzelfde geld krijgen we in deel VI wederom 'n nog uitgebreidere Liberty City eventueel zelfs gecombineerd met 'n nog groter Los Santos en 'n gigantisch groot landschap daartussen met woestijnen, bergen, bossen, meren en vele dorpjes. Ik heb geen idee waar de PS4 en X-Box One toe in staat zijn.

Echter krijg ik eerder de indruk dat het jouw persoonlijke wens is dat San Fierro niet meer terug komt. Eerst al door je onzin post (sorry voor de bewoording) dat San Fierro in feite te klein is terwijl de stad, dus niet eens de agglomeratie, al bijna 3x zo groot is als het door jouw gewenste Vice City. En dan u weer bovenstaande post. Nu is San Fierro ook niet mijn favoriete bestemming, maar mijn vraag is dan nu dus: Wat heb je tegen San Fierro?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...