Jump to content

GTA V Quiz

Recommended Posts

Posted

In navolging van de pre-release quiz, nu degene voor het echte spel. Het oude topic is gesloten, nu kunnen we tenminste over echte feiten praten.

Regels:

• Maximaal 3 berichten per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • Vermijd vragen die een spoiler als antwoord hebben.

De eerste vraag: wat voor activiteiten zijn er allemaal op de pier te doen?

• Replies 672
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Tommie59

61

• PrioX

55

• Michael

45

• NickOwnage

44

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted

Franklin, Michael, Trevor

(Met je multiplayer character dat beschikbaar wordt vanaf 1 oktober niet meegerekend, aangezien het kan voorkomen dat we die datum voorbij zijn, en je bijvoorbeeld Trevor nog niet hebt 'vrijgespeeld')

Posted

Franklin, Michael, Trevor

(Met je multiplayer character dat beschikbaar wordt vanaf 1 oktober niet meegerekend, aangezien het kan voorkomen dat we die datum voorbij zijn, en je bijvoorbeeld Trevor nog niet hebt 'vrijgespeeld')

Correcto

Posted

iets met 'swine hoard'. een first person shooter met zwijnen als tegenstander?? ik ben nog niet ver en haal het uit de ign review

Posted

Dat was niet het spel waar ik op doelde, ben dat ook nog niet tegengekomen in de game.

Hint: Jimmy praat erover als hij voor het eerst bij Franklin in de auto zit.

Posted (edited)

Yep. :Y Ik weet eigenlijk niet of ze ook Los Santos ervoor hebben staan, maar zag bij de Arena de bekende goud-paarse kleuren. De jerseys kloppen overigens precies met het fanmade artwork. :puh:

Edited by Jimmiefitz
Posted

Lijkt me best logisch, aangezien het team waar ze op gebaseerd zijn de LA Laker zijn. ;)

Volgende vraag:

In welke straat is deze foto genomen?