Jump to content

Wat heb jij vandaag in GTA V ontdekt?


End Of The Riot

Recommended Posts

Dat er 4 vliegvelden zijn, en 2 military bases :D Ook kan je volgens mij alleen niet in de Boeing 737, maar wel in alle andere. Dat mijn auto's heel maf doen bij franklins huis. De ene keer staat er de Buffalo, de andere keer een motor, den andere keer niks. And so much more! Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op?

Boeing 737 kan wel je moet de gele hebben dacht ik

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 566
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Phoenyxar

    48

  • Tommie59

    30

  • Michael

    17

  • FcUtreg4Life

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik moet zeggen dat die "emergency medewerkers" wel erg agressief zijn.. Loop iets te dicht langs hem heen en krijg meteen een paar tikken. :erm:

Ja pfff. Gisteren stond ik even lekker te kletsen met Trevor. Had de auto midden op de weg staan waardoor de ambulance er niet langs kon. Die gasten bleven maar tegen mijn auto aanbeuken. Aso's.

Link to comment
Delen op andere websites

- Ben er achtergekomen dat je op een legerbasis opgeblazen wordt door tanks (als je in de auto zit)

- Verder kon ik niet meer uit de metro stappen, er in was geen probleem.. er uit wel.. (quick save + load was de oplossing).. of weet iemand een betere?

- O ja die poema's irritant!!!.. je kan ze dood rijden met een quad

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen.

P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal :)

Welkom hier Losqualo. Die tattoo bij Trevor die heb je waarschijnlijk op laten zetten, want normaal gesproken is Trevor helemaal tattoo-loos. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen.

P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal :)

Welkom hier Losqualo. Die tattoo bij Trevor die heb je waarschijnlijk op laten zetten, want normaal gesproken is Trevor helemaal tattoo-loos. :puh:

Serieus? Dat moet dan per ongeluk gebeurd zijn :puh: straks nog eens even checken!

Link to comment
Delen op andere websites

Dat Trevor een tattoo op z'n linkerarm heeft met 'RIP Michael' en dat je een rat kan neerknallen.

P.S. Ik ben nieuw op dit forum, dus hallo allemaal :)

Welkom hier Losqualo. Die tattoo bij Trevor die heb je waarschijnlijk op laten zetten, want normaal gesproken is Trevor helemaal tattoo-loos. :puh:

Die tattoo staat er gewoon altijd hoor, misschien heb jij he weg gehaald.

Major plot spoiler

Die tattoo is natuurlijk na aanleiding van het North Yankton gebeuren

Link to comment
Delen op andere websites

Dat je in missies even iets anders doet dan wat hoort - zo schoot ik een keer een gast dood die chop 2 tellen later ook gedood zou hebben - dat je dan gelijk failt.

Bewerkt: door GTA5VehicleFreak
Link to comment
Delen op andere websites

Dat er 4 vliegvelden zijn, en 2 military bases :D Ook kan je volgens mij alleen niet in de Boeing 737, maar wel in alle andere. Dat mijn auto's heel maf doen bij franklins huis. De ene keer staat er de Buffalo, de andere keer een motor, den andere keer niks. And so much more! Even een vraagje: hoe steek je je middelvinger op?

Waar zijn die vliegvelden dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...