Jump to content

GTA:V Parental Control


thomas479

Recommended Posts

Goedenmiddag GTA'ers,

Ik ben net bezig gegaan met GTA V, en ik merk dat ik bij sommige menu items een error krijg (bijv. Gallery en Friends).

De error zegt iets als: Alert, online service is disabled on your Sony Entertainment Network account due to parental control restrictions. :muur:

Ik ben 17 jaar, dus ik vermoed dat het probleem daar zit. Nu heb ik ingelogged op het master account, maar er staat niks aan van parental control.

Hoe kan ik deze melding weg krijgen, ik wil namelijk 1 oktober wel online kunnen gaan met mijn vrienden :D

Thomas

ps. Ik heb ook in de systeem instellingen van mijn PS3, Parental Control uitstaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt de parental control uit staan, maar je bent wel ingelogd met een PSN-account dat zegt dat je nog geen 18 bent. Ik ga er vanuit dat je bij je PSN-registratie je werkelijke geboortedatum hebt ingevoerd. Ik heb niet heel veel kaas gegeten van de restricties die Sony (en in dit geval Rockstar) zelf stellen, maar ik vermoed dat daar het probleem ligt.

Link to comment
Delen op andere websites

Je hebt de parental control uit staan, maar je bent wel ingelogd met een PSN-account dat zegt dat je nog geen 18 bent. Ik ga er vanuit dat je bij je PSN-registratie je werkelijke geboortedatum hebt ingevoerd. Ik heb niet heel veel kaas gegeten van de restricties die Sony (en in dit geval Rockstar) zelf stellen, maar ik vermoed dat daar het probleem ligt.

Ik heb op mijn PSN inderdaad mijn werkelijke geboortedatum staan. Ik weet ook vrijweinig van de kaas van Sony en Rockstar, vandaar de vraag :puh:.

Nu heb ik een nieuw account gemaakt, die wel 18 jaar is. Ik heb mijn save daar heen gekopieerd, nu geeft GTA:V de melding dat ik niet de juiste username heb...

Daar is zeker ook geen workaround voor ? :(

Link to comment
Delen op andere websites

Da's een vraag waar ik zelf ook mee rondgelopen heb. Research leerde me dat daar inderdaad geen workaround voor is. Mensen hebben het wel geprobeerd voor elkaar te krijgen door de bestanden te analyseren, maar developers lijken dit tegenwoordig goed beveiligd te hebben. Er zijn een aantal spellen waarbij het wel mogelijk is, maar die zijn bijna zonder uitzondering van vele jaren terug.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...