Jump to content

Crew Naam of Codenaam Voor Dit Forum Voor Online Play?


Variano

Recommended Posts

Hey

Hebben jullie er ooit als is aan gedacht om een crew naam of codenaam te geven aan dit forum voor de online play.

Zou goed van pas komen als je nederlandstaligen tegenkomt in het spel en je vraagt of ze de crew naam of codenaam kennen of niet en als ze het kennen dan zijn we zoals allys van elkaar.

Natuurlijk heb ik aan gedacht als ze moesten doen alsof dat ze het kennen , dan moet jij maar vragen van waar ,......

Zou wel cool zijn moest er iemand van ons problemen hebben met andere players dan kunnen we afspreken om tegenaanvallen te doen of zoiets.

En voor al die vele mogelijkheden die we samen kunnen doen dan.

Ik stel voor dat iedereen is een crew of codenaam te verzinnen ,

ik hoop dan uiteindelijk dat de forum moderators Timothy, Jesperkaj, Svenie overeenkomen over 1 naam

Ik hoop dat jullie dit misschien een goed idee vinden :puh:

greets

Link to comment
Delen op andere websites

Voor het forum zelf hebben we al een crew, die op dit moment alleen voor Superleden en hoger is (link). Wat betreft het zelf starten van een clan/crew, dat mag altijd in de clans-fora. Lees daarvoor wel eerst de regels door.

Ik heb je topic even naar GTA Online verplaatst, overigens.

Hoe word je een superlid dan?
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...