Jump to content

auto's verdwijnen niet als je ze koopt, wel als je ze steelt.


Redwhite

Recommended Posts

Is het waar dat auto's niet verdwijnen als je ze koopt, en wel als je ze steelt. Dat als je ze gekocht hebt, ze altijd in je garage of bij de car impound staan? Dit zou ook kunnen verklaren waarom er zo veel auto's 'verdwijnen'. Overigens vind ik, als het zo is, echt niet vervelend, dit stimuleert mensen om auto's te kopen en zo kun je ook echt met je adder pronken

Bewerkt: door Redwhite
Link to comment
Delen op andere websites

Gekochte auto's komen automatisch in je 4-car garage terecht, gestolen auto's kun je saven in je garage aan huis. Deze zullen echter wel verdwijnen als je ze op straat achterlaat, in 'n andere auto stapt of aan sommige missies begint zoals dit ook al het geval was in vroegere GTA's. De gekochte auto's staan echter ten allen tijde in je garage of bij de Los Santos Car Impound. Deze kun je niet kwijtraken, net als de unieke voertuigen die bij de verschillende personages horen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gekochte auto's komen automatisch in je 4-car garage terecht, gestolen auto's kun je saven in je garage aan huis. Deze zullen echter wel verdwijnen als je ze op straat achterlaat, in 'n andere auto stapt of aan sommige missies begint zoals dit ook al het geval was in vroegere GTA's. De gekochte auto's staan echter ten allen tijde in je garage of bij de Los Santos Car Impound. Deze kun je niet kwijtraken, net als de unieke voertuigen die bij de verschillende personages horen.

Ik weet niet of het een glitch is of zo hoort, maar ik had met Franklin een Sanchez gekocht en was er vervolgens perongeluk in het water gereden, alleen is hij nooit meer ge-respawned in z'n garage. Bewerkt: door Niiek
Link to comment
Delen op andere websites

Tja, ik vindt wel dat Rockstargames wat meer aan dat auto saven had moeten doen. Waarom mag ik niet in de tuin van Michael veel auto's neerzetten? Het is toch zijn terrein?

En waar kan ik bij Trevor's 2e huis

Beach house

m'n auto's saven? Ik heb al op het parkeerplaats geprobeerd en op de oprit maar hij verdwijnt elke keer! :( :(

Link to comment
Delen op andere websites

Voor 250k een sportwagen gekocht (die Audi R8 look-a-like) om die na 10 minuten al kwijt te raken :( Ik hielp alleen een mevrouw haar portomonnee terug te krijgen. Ik was nog niet eens de hoek om. Ik kom terug en hij was al verdwenen...

Daar gaat de helft van m'n geld in rook op D:

Link to comment
Delen op andere websites

Auto's verdwijnen alleen in garage's naast je huis en niet in de grote. Zet dus je dure auto's daarin. Ik heb ook gehad dat auto's verdwenen. 1 auto uit de garage naast Franklin huis is uiteindelijk bij de impound beland. Impound was eerst leeg en 1 game dag verder stond die daar opeens.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 years later...

Beste hopelijk kan iemand helpen.? :)

Ik koop maracer auto op gta 5 online en ik plaats hem in de garage van mijn arcade maar die garage is voll dus wat doe ik tog plaats ik hem(de meracer)in die garage op een andere auto (italy gto 2miljoen waard) zjin plaats maar nu weet ik niet waar die auto is gebleven ?? Heel raarr ik bel naar mechanic maar ik zie de naam van de auto nergens terug helemaal nergens in geen enkele garage :((

kan iemand helpen aub 

alvast bedankt :)

 

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...